Johannes Maubach

Autorisasjon (2013)

Tilleggskompetanse

Sjømannslege

Farsund legesenter Telefonnummer38 38 30 1138 38 30 ...
Barbros gate 7A 4550 Farsund
Johannes Maubach er en av 9 fastleger i Farsund

Siste vurderinger av Johannes Maubach

God nok

Han er rask til å videresende, konsultere en spesialist for å få bekrefte/avkrefte en diagnose og evt oppfølging
av denne.

Det gir trygghet, ingen leger er spesialist i alt.

Skam for sitt yrke!

Har ingen god erfaring med denne legen - oppfatter han som veldig overfladisk mann som ikke står for det han sier. Kunne nok trengt mere erfaring med pasienter, og kanskje mere livserfaring. Ovenfra og ned -holdning, manglende empati og noe som virker som lite kunnskap om sykdom/skade generellt er ikke spesielt tillitvekkende. Rask til å få ut regning er han - eneste bra jeg opplevde der er at han EN gang, ba kollega om veiledning.

Useriøs, ignorerer og mangler kunnskap om sykdom!

Min erfaring med denne legen var dårlig for å si det mildt, det begynte lovende, men det tok ikke lang tid for å se at noe ikke fungerte med han. Han er veldig sen, gir dårlige unnskyldninger for dårlig helsehjelp, og har veldig dårlig kunnskap og forståelse for spesifikke sykdommer (for eksempel hva jeg har, en livslang sykdom). Han kan være nedlatende og mangler empati, noe som man trenger når man arbeider med mennesker som lider/sliter. Til slutt måtte jeg bytte fastlege.

Forståelsesfull og kunnskapsrik

En behagelig lege som lytter og har forståelse av hva som plager deg. Flink til å finne den rette diagnosen. Tar ikke forhastende beslutning men inkluderer pasienten. Det er min opplevelse.

En uprofesjonell fastlege.

Jeg ble møtt av legen med en rekke antagelser som var tydelig preget av inngrodde dårlige holdninger og det endte opp med at jeg som pasient måtte bytte til ny fastlege. Dette er ikke en lege jeg anbefaler videre!