Kristin Knutsen Renno

Kristin Knutsen Renno er en av 22 fastleger i Lindesnes

Les mer om Pluss

Siste vurderinger av Kristin Knutsen Renno

Beste legen i byen

Kristin er alltid hyggelig, dyktig realistisk og imøtekommende! Kunne ikke fått en bedre lege. Kristin anbefales på det sterkeste å det er vel også derfor hun har lang venteliste!

Tommel opp!!

Da Kristin begynte på legekontoret ble uttrykket "å hoppe etter Wirkola" - hennes utgangspunkt. Nå viser det seg at Wirkola var ingen målestokk...
Veldig veldig fornøyd!

Hos Kristin blir man tatt på alvor. Hun tar seg tid til å lytte. Føler aldri tidspress hos henne. Flink i alle områder, kunnskapsrik! Veldig fornøyd. Takk for en fantastisk jobb, Kristin.

Verste legen jeg har hatt

Jeg har vært kronisk syk i mange år. Hun sa at det ikke var noe mer å gjøre så jeg måtte bare leve sånn. Ikke har jeg vært på sykehuset eller på noe utredning. Fikk noen tabeletter en gang og siden de ikke funket så var visst alt håpet ute. Jeg blir sykere av fysisk aktivitet men trener litt på fritiden. Men jeg får ikke fritak i gym på skolen fordi hun ikke tror jeg får noe skade av det.
Det virker som hun ikke tror på kronisk sykdom og prøver bare å bli kvitt deg så fort som mulig.

Kjempeflink lege

Flink, oppmuntrende, engasjert lege.
Flink til å henvise vider om behov. Tar seg tid til å samtale med pasienten (meg).