Sjøsanden Legesenter DA

Telefonnummer38 27 22 5038 27 22 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Hollendergt 3 4514 Mandal

Siste vurderinger av Sjøsanden Legesenter DA

Lege: Kristin Knutsen Renno Skrevet

Har vært borte i flere leger, men Kristin er uten tvil min favoritt! Blid, realistisk, har mye kunnskap og prøver å forstå situasjonen. Vi er mange i familien som har henne og alle har bare positivt å si om henne. Var godt å få ho tilbake etter permisjon! Kristin kan virkelig anbefales ☺

Fantastisk Lege

Lege: Per Øuen Walvik Skrevet

Har hatt Per som lege i 9 år som psykiatrisk hjelp i hovedsak. Etter som jeg fikk flere problemer med somatiske lidelser. Med tiden har han tatt meg 100% alvorlig med mine kroniske smerteplager og hjelper meg som medmenneske og lege. Han holder meg også litt i ørene av og til hva medisinbruk angår. Utrolig dyktig!

En lege som vil gjerne høre pasient

Lege: Sigurd Sodeland Skrevet

Han er grei og flink lege. Han sjekker grundig hvis det er nødvendig. Jeg er enig med andre vurderinger at hvis noen har kronisk eller langvarig sykdom så skyver han bort. Han vil gjerne ringe seint på kvelden hvis det er noen viktig beskjed. Han er glad med langhelg ;-)

Kunnskapsrik

Lege: Per Øuen Walvik Skrevet

En meget kunnskapsrik lege som tar pasienten på alvor. Handlekraftig, erfaring og empatisk som skaper trygghet for pasienten.

En fortrolig lege

Lege: Erling Steinsvåg Skrevet

Legen er utrolig behjelpelig med å gi akutt timer til sine pasienter. Kom ned med en prøve i dag og legen åpnet døren med armer uten at timen var avtalt på forhånd. Utenom hans kontortid. Han er veldig sympatisk. Ordner med en god medisinsk vurdering. Gir deg sykemelding uten diskusjon. Og ser på deg at du er syk og trenger hjelp. Tusen takk Erling. Du er en fantastisk en lege som viser omsorg. Du fortjener en blomst