Sjøsanden legesenter DA

Hollendergt 3 4514 Mandal

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøsanden legesenter DA

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Erlend Eielsen Braadland Skrevet

Veldig fornøyd med legen. Tilgjengelig og svarer fort og meget grundig på spørsmål som sendes via Helsenorge. Grundig med undersøkelser og lytter til dine synspunkter og tanker. God med barn. Rolig og gode forklaringer. Sender kjapt videre ved behov for oppfølging hos spesialist.
Meget hyggelig lege som anbefales.

Kunnskapsrik, empatisk og handlekraftig

Lege: Christina Masson Skrevet

Fastlege til min mamma med Alzheimers. Empatisk, kunnskapsrik og lyttende. Både til min mor og til meg som pårørende. Blir tatt på alvor og hun har alltid et smil på lur. Anbefales!

Dyktig lege

Lege: Thomas Reiersen Skrevet

Dyktig, empatisk og grundig lege. Er veldig glad jeg fikk han da min tidl fastlege sluttet. Det eneste problemet på kontoret er at det er vanskelig å få gjort noe de to dagene i uken han ikke er tilstede. Det er for eks ikke mulig å sende mld til kontoret eller e-konsultasjon to dgr i uken. Synd også at noen sektetærer overstyrer legen.

Trygg og dyktig lege

Lege: Erlend Eielsen Braadland Skrevet

Dette er ikke vår vanlige fastlege, men vi fikk en time til min sønn i sommerferien.
Han er meget grundig og flink til å berolige pasienter, store som små. Utelukkende positiv opplevelse, ble virkelig tatt på alvor med mine bekymringer som forelder.
Er veldig fornøyd med vår vanlige fastlege, men kan absolutt anbefale Erlend til andre!

profesjonell medisinsk behandling

Lege: Thomas Reiersen Skrevet

Profesjonell tilnærming til pasienten. Jeg kan alltid få riktig hjelp og medisinsk behandling ved hvert besøk. Det utføres alltid grundige undersøkelser for å stille riktig diagnose. Jeg anbefaler fastlege.