Elisabet Kopperud Kvinge

Elisabet Kopperud Kvinge er en av 235 fastleger i Bergen

1 vurdering

Siste vurderinger av Elisabet Kopperud Kvinge

En lege som bryr seg

Vår fastlege pensjonerte seg, så da valgte vi Elisabeth, egentlig ut fra nærhet, og alder. Det viste seg å være et svært godt valg.
Som ny pasient for henne ble jeg grundig sjekket, bl.a. røntgen av lunger. Det ble oppdaget en svulst, som viste seg å være kreft.
Fordi den ble oppdaget tidlig har dette gått bra, ble operert for ett år siden, og er frisk i dag.
Hele dette året har jeg blitt tett fulgt opp av Elisabeth, hun ringer meg så snart hun har prøveresultater, hun støtter og oppmuntrer og har tid til å lytte, hun bryr seg om hvordan jeg har det.
Min mann opplever henne som positiv og sympatisk, og grundig, hun sender oss videre når noe bør sees nærmere på, og følger oss opp.
Elisabeth har et behagelig og tillitvekkende vesen, vi regner oss som heldige som fant henne

Meget fornøyd

Til informasjon har jeg kun vært hos Elisabeth én gang, da jeg veldig sjeldent går til legen.

Bra:
Elisabeth var imøtekommende, forståelsesfull og respekterende. Hun tok meg på alvor og gav uttrykk for å være oppriktig interessert i meg og min situasjon. Hun utførte også sin oppgave i saken på en utmerket måte.

Forbedringspotensiale:
Det er ingen stor sak, men hun glemte å få svar på et spørsmål som var kritisk for saken i løpet av legetimen. Hun ringte meg i løpet av kort tid og ordnet opp i dette på en profesjonell måte. Forbedringspotensialet må da være å unngå slike situasjoner i fremtiden.

Konklusjon:
Jeg er alt i alt meget fornøyd med Elisabeth som fastlege.