Mohammad Omar Pervez

Autorisasjon (2009)

Lørenskog Legesenter Telefonnummer67 91 15 9067 91 15 ...
Haneborgveien 103 1463 Fjellhamar
Mohammad Omar Pervez er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Mohammad Omar Pervez

Fantastisk fastlege

Fantastisk fastlege, den beste fastlegen jeg har vært borti. Han har vært helt uovertruffen i forhold til datteren vår sine allergier. Veldig kunnskapsrik, presis og hyggelig, jeg føler meg helt trygg på at han gjør de riktige faglige vurderingene hele veien.

Dessverre vanskelig å få tak i og sekretæren er lite hjelpsom.

Fantastisk fastlege

Han er veldig kunnskapsrik, tydelig, rett på sak og ærlig. Han involverer og lytter til pasientene sine. Er fantastisk takknemlig for at han er tilgjengelig via Pasientsky. Svarer raskt.

Super fastlege

Han er rett på sak, er proffesjonell og betryggende. Hver gang jeg har hatt helseproblemer føler jeg at han har forstått og har funnet løsningen for mine problemer. Glad for at han er min fastlege.

Meget dyktig lege.

Jeg har hatt Dr. Pervez som fastlege i ca. 5 år, måtte bytte nå grunnet flytting. Han opptrer som en meget dyktig lege, spør grundig for å komme fram til roten av problemet. Han forklarer uoppfordret rundt sykdomsbildet så jeg forstår hva han sier. Han virker også veldig trygg på seg selv og sine konklusjoner, uten at jeg føler han har misforstått. Han er superrask til å skrive ut resepter og henvisninger, det har aldri vært noe problem i mitt tilfelle. Er det noe akutt har jeg alltid fått time samme dag, men man kommer alltid for sent inn til legen uansett.

Én ting jeg vil trekke fram som negativt, er at han alltid har ekstremt mye å gjøre, veldig mange pasienter å ta seg av. Dette gjør at han stresser veldig, og man får følelsen av at man må forte seg når man er inne på legekontoret. Han lytter og forklarer ja - men man merker fortsatt tidspresset veldig godt.

Sekretæren/dama i skranken har jeg ingenting positivt å si om. Det inntrykket jeg sitter igjen med etter hvert eneste besøk/kontakt er at hun heller skulle ønske at hun var alle andre steder enn akkurat på jobb.

Flott lege, elendig resepsjonist

Omar tar meg seriøst og er svært kunnskapsrik. Tar meg med i behandlingen og forklarer godt selv om han ofte fremstår litt stressa. Men har du behov for hans tid, så gir han deg av tiden sin.
Resepsjonisten derimot.. hun er det mest tafatte mennesket jeg noensinne har møtt. Jeg har flere ganger bedt henne om å videreformidle viktige beskjeder til Omar, men beskjedene kommer aldri frem. Selv svarer hun at hun har gjort det og at det må være systemet som henger. Det er utrolig slitsomt å ikke kunne stole på at hun faktisk gjør jobben sin og det trekker ned troverdigheten på legekontoret.