Mohammad Omar Pervez

Autorisasjon (2009)

Lørenskog Legesenter Telefonnummer67 91 15 9067 91 15 ...
Haneborgveien 103 1463 Fjellhamar
Mohammad Omar Pervez er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Mohammad Omar Pervez

Handlekraftig

Min erfaring er at Doktor Pervez tar samtlige henvendelser helt seriøst, og gjør umiddelbare tiltak både med hensyn til medisinering, videre henvisning og behandling på stedet. Han er dessuten veldig vennlig innstilt, og tar seg tiden det tar for å hjelpe. Det medfører at han ikke får trekk for litt lang ventetid foran timen.

Det trekkes dog for manglende elektronisk timebestilling (spesielt ettersom PasientSky allerede er implementert). Terskelen for å gå til legen blir langt høyere fordi det er omstendelig å bestille time.

Har god kunnskap og tar seg tid

Dette har nå vært min fastlege i flere år og jeg er stort sett kjempefornøyd.

Eneste negative er at det tidvis er veldig tydelig at han har det veldig travelt og ikke har hatt tid til å sette seg inn i ting før timen, og at timen blir litt forhasta.

Stort sett er dette ikke et problem og jeg føler meg sett og hørt, og ivaretatt. Det er utrolig fint å ha en lege som har kunnskap men som også ikke setter seg selv på en pidestall. Mine behov og ønsker blir hørt på, og avgjørelser blir gjort av oss begge i felleskap.

Kan tidvis være litt vanskelig å få tak i, men dette har også blitt mye mye bedre det siste året.

Verdens beste fastlege!

Jeg har hatt 5 forskjellige fastleger før han, og jeg må bare si med hånda på hjertet at han er den dyktigste av dem alle. Han er super profesjonell, han lytter til deg og gir deg gode råd. Han har hjulpet meg med altfor mye, og jeg er kjempe takknemlig for Omar. Resepsjonisten hans kan oppleves som bitter og negativ. Men Omar seg selv er flott!!!
Takk!!

Hyggelig lege men ikke øvri personal

Høflig og kunnskapsrik lege. men damen i resepsjonen ser ut til å være utrolig bitter og sliten. Jeg er vanligvis positiv, men føler bare negativ energi hver gang jeg har sett henne.

Håpløs å få tak i!

Elendig til å svare på telefon, forsøkt i 3 uker. Etter ca 13 minutter i telefonkø blir det lagt på, sikkert forsøkt 20 ganger uten svar. Litt synd for Omar er en dyktig lege, men tilgjengeligheten på telefon er helt forferdelig!