Mohammad Omar Pervez

Autorisasjon (2009)

Lørenskog Legesenter Telefonnummer67 91 15 9067 91 15 ...
Haneborgveien 103 1463 Fjellhamar
Mohammad Omar Pervez er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Mohammad Omar Pervez

Får ikke tak i legen

Vet fortsatt ikke hvordan jeg skal komme i kontakt med fastlegen min, får ikke svar på legekontoret (flere dager nå). Blir kun bedte om å vente fra automatisktelefon svarer.

Blir heller ikke ringt opp igjen.
Så må vel bare bytte til en annen lege, vet virkelig ikke hvordan jeg skal få kontakt her.

Veldig dedikert og kunnskapsrik

Flink og dyktig lege som tar seg tid til å lytte på pasienten samtidig som han kommer med presis og god behandling.

Anbefales!

veldig fornøyd! Han tar meg seriøst, og jeg opplever han som forståelsesfull, engasjert og motivert til å gjøre sitt beste for at jeg skal få den hjelpen/behandlingen jeg trenger. Et pirkete minus er vel at han har to unge jenter i resepsjonen som ofte snakker om privatlivet sitt/Facebook etc foran pasienter på venterommet. Mulig det kun er min oppfatning, men det fremstår ikke veldig profesjonelt. Dog er de veldig hyggelig. Men alt i alt en god totalopplevelse, og jeg kan absolutt anbefale denne legen. Spesielt til noen som ikke har hatt så god erfaring med fastleger tidligere :)

Excellent doctor!

Dr. Omar has been my fastlege for the past few years & i cannot recommend him highly enough. He is extremely professional, kind & empathetic and always takes his patients seriously. He gives you his time & is a dedicated doctor and a warm person. Best fastlege i’ve ever had! Have recommended him to several friends who now go to him too, all of them extremely pleased with him too! I only wish more doctors were like him! He diagnosed & treated my asthma, has followed me through my pregnancy and is extremely knowledgeable. I have utmost trust in Dr. Omar and feel privileged to have him as my faslege!

Veldig sympatisk og dyktig fastlege

Jeg har full tillit til Omar som fastlege. Han lytter og ser pasienten. Han er ubeskrivelig god å ha, og han har hjulpet meg gjennom mye, både smått og stort. Stemningen på legekontoret er uhøytidelig, samtidig som det ikke påvirker det faglige og profesjonaliteten. Jeg kommer alltid raskt gjennom på telefonen, og sekretæren er verdens hyggeligste jente! Jeg er kjempeheldig som har Omar, og kommer aldri til å bytte.