Mohammad Omar Pervez

Autorisasjon (2009)

Lørenskog Legesenter Telefonnummer67 91 15 9067 91 15 ...
Haneborgveien 103 1463 Fjellhamar
Mohammad Omar Pervez er en av 36 fastleger i Lørenskog

Siste vurderinger av Mohammad Omar Pervez

Meget dyktig, noe vanskelig å få kontakt med kontoret

Får alltid utrolig bra hjelp, lytter til deg og kommer med velmente råd. Uansett hva problemet ditt er tar han seg god tid og ser på deg. Ikke en typisk lege som sitter med nesen i dataskjermen. Henviser videre om man trenger det.

Eneste minus er at det er veldig vanskelig å komme igjennom på tlf. Vært litt mye tull rundt resepsjonistene som har jobbet der. Eneste som har funket bra er å bestille time på pasient sky!

Hyggelig og kunnskapsrik

Veldig fornøyd med fastlegen min! Han lytter, forklarer og er alltid løsningsorientert. Stiller oppfølgingsspørsmål og opplever at jeg blir tatt alvorlig. Anbefales!

Utilgjengelig

Misfornøyd med åpningstider, må vente 15 min før noen tar telefonen når de først åpner, og da har de ikke ledig time før neste uke.

Den beste legen !

I have had Omar as my fastlege for few years now and I am extremely happy. I can only say positive words about him - he is nice and kind, always listens and asks about the problems and explains everything well.
Even though it is a bit far away from where I live, I would not change him to another doctor. Highly recommended!

Trygg & Omsorgsfull & Ekte

Omar er en meget respektfull og flink lege, han har en varm personlighet og er lyttende og sympatisk. Han sier i fra hva hans mening er uansett om det er positivt eller negativt. Men på en respektfull måte. Han har ikke en utapå-lege-fasade som signaliserer en slags høyere 'rang', men en ekte profesjonalitet som kommer innenfra. Jeg håper mange får oppleve han, men ikke så mange at han får mindre tid til oss som går der :))