Ronny Andreas Hage

Autorisasjon (2010)

Ronny Andreas Hage er en av 7 fastleger i Gjerdrum

Siste vurderinger av Ronny Andreas Hage

Dårligste lege jeg har vært borte i!

glemsk, vimsete, kommer med negative kommentarer som gjør at man sitter igjen med spørsmål om hvor seriøs han er med tanke på å hjelpe pasienter, Dårlig til å informere, skriver negative henvisninger som gjør at pasient ikke har sjangs til å få sjekket det som henvisning er ment for å sjekke. Tydelig en lege som ikke er der for pasienten overhode!!

En veldig flink lege

Ronny har alltid tid til å lytte, og han har flink til å henvise videre. De gangene han ikke har hatt kunnskap om mine symptomer har han satt seg inn i det på forhånd, henvist videre, eller avtalt ny time får å få lest mer om problemene. Den beste legen jeg noensinne har hatt, jeg kommer aldri til å bytte lege.

Grundig og dyktig

Tar pasienten på alvor og gjør grundige vurderinger. Videresender til spesialist når nødvendig. God til å lytte og setter pasienten i fokus. Legekontoret har ikke de beste lokalene.

Snodig type

Ronny Hage er en snodig type som jeg ikke har forstått meg helt på. Han fremstår som litt vag og usikker, og har ikke opplevd han som grundig. Han virker ikke seriøs for meg, og valgte å bytte til en annen fastlege pga mitt møte med ham. Har møtt ham både for egen del og med barn. Ikke spesielt god med barn heller.

Fraværende

Han virker fraværende og ikke tilstede i samtalen. Snakker mye rundt grøten og jeg føler jeg må fiske etter informasjon og videre tiltak. Språkbruken hans fremtrer som useriøs og jeg føler han snakker til meg som et barn.
Men han tar seg god tid til pasientene og sender henvisninger til videre behandling osv.