Ronny Andreas Hage

Autorisasjon (2010)

Ronny Andreas Hage er en av 7 fastleger i Gjerdrum

Siste vurderinger av Ronny Andreas Hage

Midt på treet....

Så lenge man har fysiske plager er han en god lege. Sender fort videre til utredning og det er bra.
Men med psykiske plager så kan jeg ikke si at jeg har fått mye hjelp eller forståelse.

Ryddig og handlekraftig lege

Han tar deg seriøst når du kommer med problemene dine, og hjelper deg eller sender deg videre til spesialist fort. Han er veldig flink til å følge opp meg som pasient. .

Den flinkeste legen jeg har hatt :)

Utrolig flink lege, jeg var så heldig å fikk foreslått Hage når jeg måtte bytte fastlege. Har aldri trodd at det fantes leger av det kaliber som han er. Jeg vil si at han har reddet mitt liv ved å sende meg til vidre utredning. Hele legesenteret består av imøtekommende ansatte.

Fornøyd med legen min.

Jeg er veldig fornøyd med Ronny Hage som min fastlege. Han er rolig, lar seg ikke stresse. Han lytter til meg og er flink til å hjelpe meg. Han bryr seg om min sak og taler for meg.
Jeg er heldig som har han som fastlege.

Dyktig lege, god til å lytte og handle!

Fastlege Ronny Hage er en allrounder, god til å lytte, handler enten direkte ifht hans kompetanse eller gir henvisning om nødvendig. Han følger opp. Jeg er godt voksen og dette er første fastlegen jeg har fått tillitt til og er komfortabel med - er utrolig heldig som har fått en fastlege som gjør noe med de få "plagene" man har. Det eneste jeg har å utsette på Auli legekontor er at de fortsatt ikke har betalingsterminal for kort, vi betaler kontant.