Ronny Andreas Hage

Gjerdrum legesenter

Autorisasjon (2010)

Ronny Andreas Hage er en av 7 fastleger i Gjerdrum

Siste vurderinger av Ronny Andreas Hage

Hyggelig fyr med god kunnskap og handlekraft

Ronny er i mine øyne en meget god lege!

Han er god til å lytte, tar seg tid og er... "godt jorda", som det vel heter. En lugn type.

Henvisninger og slikt som han skriver er alltid grundig utfylt, og ikke bare "vondt i en fot, trenger å ta bilde", som mange leger jo sørgelig nok nøyer seg med å skrive.

Han er grundig og imøtekommende -rett og slett tillitsvekkende. En moderne lege som var midt i blinken for meg!

Legekontoret i seg selv er en bra plass; telefonen svares rimelig raskt, og betalingsmaskin gjør det hele til en enkel og grei affære.

Fornøyd med legen min.

Jeg er veldig fornøyd med Ronny Hage som min fastlege. Han er rolig, lar seg ikke stresse. Han lytter til meg og er flink til å hjelpe meg. Han bryr seg om min sak og taler for meg.
Jeg er heldig som har han som fastlege.

Dyktig lege, god til å lytte og handle!

Fastlege Ronny Hage er en allrounder, god til å lytte, handler enten direkte ifht hans kompetanse eller gir henvisning om nødvendig. Han følger opp. Jeg er godt voksen og dette er første fastlegen jeg har fått tillitt til og er komfortabel med - er utrolig heldig som har fått en fastlege som gjør noe med de få "plagene" man har. Det eneste jeg har å utsette på Auli legekontor er at de fortsatt ikke har betalingsterminal for kort, vi betaler kontant.