Ljiljana Popovic

Autorisasjon (2011)

Ljiljana Popovic er en av 25 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Ljiljana Popovic

Det verste jeg har opplevd

Da jeg var gravid, hun virket snill og lett å snakke med, allt var bra!

Men da jeg fikk barnet, jeg slittet med amming og hadde depresjon... kom til den 6 ukes sjekk etter fødsel, fordi de måte operere meg i underlivet.

jeg var i et veldig mørke sted, så spurte hun hvordan gikk med meg, så begynte jeg å gråte, og fortalt alt som jeg oppleved og følte. Hun ble så sur! og sa til meg at jeg var betalt av staten for å være hjemme å amme!! at jeg mpte stoppe å være trist, elle skule jeg smitte sønene min med depresjonen!!!!!

Jeg følte meg misbehandlet og kom aldri tilbake til henne.... tenkte en kvine skulle ha litt bedre førståelse for postpartum depresjon og alt som er vanskelig for en 1. gang mødre. Men nei, ikke her!

Hun kjeftet på meg lenge... og etter det, hun sa at tiden hadde gått, og at jeg måtte bestille en ny time for at hun kunne undersøke meg i underlive. jeg nektet meg å ble så sur, at til slutt hun gjørde det.

trygg og kunnskapsrik

Han er en meget kunnskapsrik lege med mye erfaring. Gjenkjenner problemet og finner raskt en løsning eller henviser deg til en spesialist. Jeg håper legen alltid vil være her

Flink og profesjonell

Flink, profesjonell og hyggelig lege. Vet hva hun snakker om og er rett på sak. Har også dyktige folk på kontoret som hjelper deg med time og resepter.

Meget kompetent og profesjonell fagperson.

Legen lytter til alle mine behov og utfordringer. Hun er en aktiv lytter og stiller relevante spørsmål. Hun er opptatt av å finne gode løsninger både når det gjelder somatikk eller psykiatri. Anbefales på det sterkeste.

Lite Forstårelse Hører ikke på mine behov

Hei hatt denne legen over en lang peroide Utrolig vanskelig å Forholde seg til, Føler hun ikke lytter etter mine behov å setter seg opp en formening over hva jeg føler når det absoulutt ikke føler det,