Autorisasjon (2011)

Storgata 23 2815 Gjøvik
Ljiljana Popovic-Gajic er en av 25 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Ljiljana Popovic-Gajic

Meget kompetent og profesjonell fagperson.

Legen lytter til alle mine behov og utfordringer. Hun er en aktiv lytter og stiller relevante spørsmål. Hun er opptatt av å finne gode løsninger både når det gjelder somatikk eller psykiatri. Anbefales på det sterkeste.

Lite Forstårelse Hører ikke på mine behov

Hei hatt denne legen over en lang peroide Utrolig vanskelig å Forholde seg til, Føler hun ikke lytter etter mine behov å setter seg opp en formening over hva jeg føler når det absoulutt ikke føler det,

Rett på sak og effektiv

Oppfatter Ljiljana Popovic-Gajic som en god somatisk lege. Hun er rett på sak, og henviser gjerne til spesialist om det er nødvendig. Hennes felt er tydelig i det somatiske, og ikke i psykiatrien. Føler ikke at psykiske problemer blir tatt like seriøst, eller blir møtt med like mye forståelse eller kunnskap.

Lite forståelsesfull

Denne legen er utrolig lite forståelsesfull. Hun misforstår og begynner å snakke om helt andre ting enn det problemet er. Virker som hun også nesten blir sur eller irritert. Syntes det var så ubehagelig å være der at jeg vil bytte fastlege.

Lite forståelse for psykiske plager

Jeg ble møtt på en svært dårlig måte da jeg var deprimert. Fikk råd om å tenke positivt, gå ut og treffe andre og huske på at det alltid var en sol bak skyene. Jeg fikk også råd om å dra til et land med mindre velstand, for å bli klar over hvor godt jeg hadde det. Hun undersøkte aldri hvor alvorlig tilstanden min var, men ba meg rett og slett om å ta meg sammen.