2011

Storgata 23 2815 Gjøvik
Ljiljana Popovic-Gajic er en av 28 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Ljiljana Popovic-Gajic

Overlegen, kvass og sur!

Har hatt henne i snart 2 år. Vanskelog å bestille time, alltid lang kø når du ringer inn. Sekretæren er trivlig, men hjelper lite når fastlegen ikke hører på mine behov. Var inne mange ganger angående samme problem, men ble bare oversett. Til slutt ble jeg desperat og var helt på gråten, men fikk fortsatt ingen hjelp. Hun ble sint og ba meg skjerpe meg. Hun er overlegen og viser liten forståelse. Siste timen jeg hadde var hun utrolig frekk og sa «var det noe mer?»

Barnslig og vanskelig

Hun var frekk og smålig, nektet å hjelpe meg og nektet å snakke med meg (ringte legekontoret hver dag i over to uker for å få en telefontime, fikk som svar at hun ikke hadde noe å snakke med meg om!?). Selv den minste ting ble gjort til et stort problem og alt tok minst 5 telefoner for å gjennomføre. Kombinert med det faktum at telefonkøen stadig tar 20min eller mer er konklusjonen klar; spar deg for irritasjonen og styr unna!

Super lege

Svært fornøyd med min fastlege. Faglig dyktig, alltid blid og interessert i det du tar opp.Tar seg god tid.
Super helsesekretær,alltid blid og behagelig og god å snakke med.

Beste legen jeg har hatt!

Hun sørger alltid for å sjekke deg som pasient grundig, og er der for å lytte når det trengs. Veldig snill lege som stiller opp og alltid prøver å få tid til alle sine pasienter. Du får som regel legetime samme dag eller dagen etterpå, hvis det er noe viktig prøver de uansett å få tid til deg selv om det betyr at de må jobbe litt overtid. Det eneste jeg kan klage på er at det er vanskelig å få ta i de på telefon, ellers er det helt topp!

God lege, umulig å få bestilt time

Ett mareritt for å komme gjennom på telefon. Endte opp med at jeg måtte møte opp på stedet.