Diako Hamedi

Autorisasjon (2009)

Diako Hamedi er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Diako Hamedi

Topp fyr!

Han fjernet føflekk! No problem! Lite arr. Gjorde ikke vondt. Han hørte på meg. Han er flink i jobben sin. Jeg anbefaler han til alle!

Faglig dyktig og omsorgsfull lege

Diako Hamedi er faglig dyktig, viser omsorg og tar mine helse utfordringer på alvor.
Jeg er meget fornøyd med min fastlege.

En hyggelig og hjelpsom lege.

Da min "gamle" fastlege gikk av med pensjon, overtok dr. Hamedi hans praksis og jeg fulgte med på lasset.
Etter et par uoverensstemmelser i begynnelsen, fikk vi klaret opp i tingene og nå fungerer forholdet utmerket.
Jeg er en av dem med kroniske smerter som rangerer lavt på listen over pasienter leger øyensynlig ønsker seg, men det har dr. Hamedi aldri latt meg merke.
I tiden med covid 19 har det vært mye stress for ham, og det at legesenteret byttet datasystem, med alt det medførte av vanskeligheter, gjorde ikke saken bedre.
Vi hadde da god kontakt på e-post. Han brukte kveldene sine på å skrive svar og stille spørsmål om min tilstand og det er mer enn man kan forvente av en fastlege, som tross alt har en fast kontortid! Jeg var helt sikkert ikke den eneste han hjalp på denne måten.
Diako Hamedi er en flott lege som fortjener stor takk for sine tjenester!

Dyktig fastlege

Utrolig dyktig fastlege som lytter og tar seg tid til pasientene sine! Kan veldig mye og man får hjelp man trenger. Har hatt ham som min fastlege i over 12 år og håper å fortsette med det til han går av med pensjon 😁

Utrolig tilgjengelig og serviceinnstilt

Diako og Bjørnsletta Legesenter svarer alltid raskt via henvendelser og tar alle bekymringer seriøst.
Diako stille gode diagnoser og henviser raskt til spesialist.