Diako Hamedi

Bjørnsletta Legesenter

2009

Bjørnsletta Legesenter Telefonnummer22 51 06 6022 51 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ullern alle 28 0381 Oslo
Diako Hamedi er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Diako Hamedi

Utålmodig og ikke imøtekommende

Jeg drar sjelden til legen, og fikk i fjor Diako Hamedi som fastlege da min forrige lege gjennom 15 år ble pensjonert. Jeg har møtt Dr Hamedi to ganger, og sitter igjen med svært dårlig erfaring. Hamedi er muligens en dyktig lege, men han har absolutt ikke tid til pasientene sine.

Jeg hadde bestilt time god tid i forveien, men ble møtt av en mann som var svært utålmodig og uinteressert i hva som plaget meg. Han virket irritert for at jeg ønsket ta opp flere ting. Han hadde også en legestudent i rommet som jeg måtte snakke til mens han gikk ut av rommet totalt uinteressert i meg som pasient.

En stor kontrast til min forrige fastlege på Bjørnsletta Legesenter, og jeg sitter igjen med en dårlig følelse etter legetimen.

Bryr seg og tar grep med engang

Veldig positiv første inntrykk. Nettopp byttet fastlege og er veldig glad for valget. Han viser interesse og er veldig hyggelig. Anbefales.

Kunnskapsrike og veldig hyggelig. Han bryr seg om sine pasienter

Jeg har fått ett veldig godt inntrykk av Dr. Diako Hamedi. Det var spennende å gå fra min gamle fastlege gjennom mange år til en ikke etnisk norsk lege, men jeg tenkte at jeg fikk gi mannen en sjanse og det har jeg ikke angret på.
Dr. Hamedi er en veldig hyggelig og kunnskapsrik lege. Jeg er veldig fornøyd.

Eksepsjonell

Dr. Diako er en lege det er få av. Med lidenskap for faget og ønske om å hjelpe gir han profesjonell hjelp. Han bruker tid på å kartlegge medisinsk historikk og prøver å danne seg et helhetlig bilde av livsstil/situasjon for så å legge en plan til grunn for videre behandling. Meget seriøs lege og et hyggelig og jordnær menneske. Det er tydelig at Diako har en solid akademisk bakgrunn og forståelse for faget!

Utmerket

Kompetent, hyggelig, gir seg god tid med pasienten. Snakker meget godt norsk, selv om jeg antar at han ikke har norsk som morsmål.