Diako Hamedi

Bjørnsletta Legesenter

2009

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Bjørnsletta Legesenter Telefonnummer22 51 06 6022 51 06 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Ullern alle 28 0381 Oslo
Diako Hamedi er en av 537 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Diako Hamedi

"Nå skal vi være ærlige her!!

Da min meget dyktige lege og herlige menneske gjennom 20 år gikk av med pensjon ble praksisen hans overtatt av Diako Hamedi. Samtidig ble min datter gravid og hun ønsket en lege hun kjente til. Jeg viste henne hvordan hun skulle bytte lege på nettet og brukte meg selv som eksempel. Men jeg trykket dessverre en gang for mye, og sendte så inn et legebytte på meg selv. Umiddelbart ringte jeg dette kontoret der vi bytter fastleger. En dame der sa at dette skulle hun ordne opp i og jeg skulle ikke tenke mer på det, noe jeg da heller ikke gjorde - inntil jeg skulle til time igjen hos Hamedi. Jeg kom inn på hans kontor. Der satt Hamedi og en kvinnelig legestudent.
-"Nå skal vi være ærlige her", sa Hamedi ordrett. Ja, skal vi ikke det, tenkte jeg idet jeg så på Hamedi.
-"Har du byttet meg ut som fastlege", spurte han, fortsatt med myndig stemme og en ovenfraogned-holdning.
-"Nei, jeg har da ikke det", sa jeg. Jeg ble både forbauset og perpleks. Jeg ble flau, men da faktisk på Hamedis vegne. Jeg var målløs. Jeg ble rett og slett vippet av pinnen. Det er ikke slik en lege skal opptre ovenfor en pasient. Og skulle det være noe legen ikke liker, så må det da gå an å ta det opp på en respektfull måte.Og så må det da kunne gå an å ta opp slike forhold uten folk til stede. Legetimen ble for meg ødelagt og jeg dro hjem.

Ved neste time var jeg forberedt og forklarte det hele på en rolig måte, men hele mannens holdning tilsa at her skulle ikke jeg komme tilbake.

Dette var en av flere episoder med Hamedi. Hamedi vet hvem jeg er. Tar han kontakt, så skal han få vite mer om mitt syn på hans forhold til meg som pasient og om seg selv som lege. Det var selvfølgelig ikke første gang vi traff hverandre.

Men Hamedi skal ha for sin opptreden etter den første gang vi traff hverandre; han ba om unnskyldning.

Mer har jeg ikke å si om Hamedi her på nettet. Ja, jeg byttet ham ut.

Utålmodig og ikke imøtekommende

Jeg drar sjelden til legen, og fikk i fjor Diako Hamedi som fastlege da min forrige lege gjennom 15 år ble pensjonert. Jeg har møtt Dr Hamedi to ganger, og sitter igjen med svært dårlig erfaring. Hamedi er muligens en dyktig lege, men han har absolutt ikke tid til pasientene sine.

Jeg hadde bestilt time god tid i forveien, men ble møtt av en mann som var svært utålmodig og uinteressert i hva som plaget meg. Han virket irritert for at jeg ønsket ta opp flere ting. Han hadde også en legestudent i rommet som jeg måtte snakke til mens han gikk ut av rommet totalt uinteressert i meg som pasient.

En stor kontrast til min forrige fastlege på Bjørnsletta Legesenter, og jeg sitter igjen med en dårlig følelse etter legetimen.

Bryr seg og tar grep med engang

Veldig positiv første inntrykk. Nettopp byttet fastlege og er veldig glad for valget. Han viser interesse og er veldig hyggelig. Anbefales.

Kunnskapsrike og veldig hyggelig. Han bryr seg om sine pasienter

Jeg har fått ett veldig godt inntrykk av Dr. Diako Hamedi. Det var spennende å gå fra min gamle fastlege gjennom mange år til en ikke etnisk norsk lege, men jeg tenkte at jeg fikk gi mannen en sjanse og det har jeg ikke angret på.
Dr. Hamedi er en veldig hyggelig og kunnskapsrik lege. Jeg er veldig fornøyd.

Eksepsjonell

Dr. Diako er en lege det er få av. Med lidenskap for faget og ønske om å hjelpe gir han profesjonell hjelp. Han bruker tid på å kartlegge medisinsk historikk og prøver å danne seg et helhetlig bilde av livsstil/situasjon for så å legge en plan til grunn for videre behandling. Meget seriøs lege og et hyggelig og jordnær menneske. Det er tydelig at Diako har en solid akademisk bakgrunn og forståelse for faget!