Diako Hamedi

Ullern Allè 28 0381 Oslo
Diako Hamedi er en av 528 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Diako Hamedi

Eksepsjonell

Dr. Diako er en lege det er få av. Med lidenskap for faget og ønske om å hjelpe gir han profesjonell hjelp. Han bruker tid på å kartlegge medisinsk historikk og prøver å danne seg et helhetlig bilde av livsstil/situasjon for så å legge en plan til grunn for videre behandling. Meget seriøs lege og et hyggelig og jordnær menneske. Det er tydelig at Diako har en solid akademisk bakgrunn og forståelse for faget!

Utmerket

Kompetent, hyggelig, gir seg god tid med pasienten. Snakker meget godt norsk, selv om jeg antar at han ikke har norsk som morsmål.

Holder ikke avtaler

Diako Hamedi er sikkert en dyktig lege og jeg ser han er et godt og velmenende menneske. Men han må bli betydelig bedre på å holde avtaler og å gjennomføre/følge opp det vi sammen er blitt enige om. Hvis ikke, blir det vanskelig å forholde seg til ham. Det burde vært relativt enkelt for han å endre dette fordi han har de aller beste sekretærer på laget.

Svært dyktig med barn!

Diako Hamedi er alltid tilgjengelig ved behov. Han tar seg alltid god tid, man føler seg velkommen og klarer å berolige når man er bekymret for sine barn. Han undersøker nøye og forklarer alltid godt. Han er alltid i godt humør og tøyser og tuller med barna. Vi har bare positive ting å si om ham og legesenteret.

Vikar Philip Strindberg

Hyggelig og imøtekommende. Lyttet til alt jeg hadde å fortelle om tilstanden min. Undersøkte meg på en profesjonell måte.
Ingen venting. Kan absolutt anbefales!