Bodil Hagen Sægrov

Autorisasjon (1992)

Frøya Legekontor Telefonnummer72 44 70 8072 44 70 ...
Sørveien 17b, Kysthaven 7260 Sistranda
Bodil Hagen Sægrov er en av 8 fastleger i Frøya

Siste vurderinger av Bodil Hagen Sægrov

i trygge hender

får alltid god hjelp. alltid lenge å sitte på venterommet, men det er fordi hun bruker den tiden hver enkelt trenger, og da synes jeg det er helt greit å vente. bedre det enn rett inn og like fort ut!!!!!!!!!!!! føler meg stort sett i gode hender og føler vel jeg ikke kunne fått bedre hjelp enn hos Bodil. Setter veldig stor pris på all den hjelpen jeg får og har fått.

God lege

Blid og hyggelig, får meg til å slappe av, til å stole på, gode vurderinger

Kunnskapsrik, men ikke bra på informasjon.

Rolig og behagelig lege, men lang ventetid på venteværelset, ofte bortimot en time.
Virker nok kunnskapsrik, men dårlig til å formidle informasjon til pasienten, noe som gir unødig usikkerhet og utrygghet. Kan nok faget sitt, men synes diagnostiseringen burde gjøres mye raskere og mer effektiv ved å gå grundigere til verks med en gang symptomene oppstår. Ville spart pasienten for mye. Men det er nok få fastleger som engasjerer seg fort og grundig.

Kompetent og helt grei lege

Bodil er kunnskapsrik og imøtekommende, og du er i ganske trygge hender hos henne. Men hun er også veldig travel, og det kan være en fordel å være litt oppdatert selv og vite hva du selv tror og mener. Hun har nok ikke tid til å gå veldig grundig til verks, men jeg har aldri følt meg neglisjert heller. Jeg føler meg forholdsvis trygg hos henne.