Bodil Hagen Sægrov

Valdresvegen 4 2815 Gjøvik
Bodil Hagen Sægrov er en av 29 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Bodil Hagen Sægrov

Vurdering etter mange år

Jeg har brukt legen i mange år, og siden jeg har vært en 'lett' pasient, har jeg heller ikke stilt så store krav.
Nå er situasjonen endret, og siden mine barn har samme lege, og jeg har måttet bruke henne mye mer enn ellers, føler jeg meg verken ivaretatt eller respektert.
Jeg er veldig lei for dette, men går nå til det skritt å bytte lege.

Virker likegyldig, men mulig kunnskapsrik?

Virker fullstendig likegyldig til mine problemer. Snakker veldig lite, og svarer kun på direkte spørsmål. Undersøker det hun får forespørsel om, men informerer minimalt. Mulig jeg er en vanskelig pasient, og at Bodil er en flink lege.
Men jeg føler meg dessverre ikke vel som hennes pasient.

Dyktig, rolig og grei lege

Veldig fornøyd med denne legen. Lytter og tar seg tid til pasienten. Snill, hyggelig og omgjengelig.

Beste legen noensinne

Jeg har hatt x antall leger fra jeg var lita. Aldri har jeg hatt en bedre allmennlege! Bodil tar hånd om pasienten på en god måte. Lytter og har en god dialog. Samtidig som hun lytter etter hva pasienten ønsker kommer hun med forslag til løsning på problemet. Salig og behagelig lege som vet hvavhun driver med!

Den beste legen jeg har hatt

Blid, hyggelig og kunskapsrik lege. Har alltid tid og høre på problemene. Man føler at man er i gode hender hos henne. Følger alltid opp og gir alltid tilbakemeldinger på prøvesvar og andre ting man trenger svar på. Den beste legen jeg har hatt. Anbefaler henne på det sterkeste.