Bodil Hagen Sægrov

Tlf: 61 13 88 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Bodil Hagen Sægrov er en av 28 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Bodil Hagen Sægrov

Tilstedeværende og imøtekommende!

Jeg har tidligere lagt inn en anmeldelse,men siden jeg ikke vet hvordan man kan fjerne den,skriver jeg en ny!
Min lege har blitt alt hva man kan forlange av en lege!Hun er blid,positiv,gir gode råd,er lyttende og undersøkende!
Med glimt i øyet og humor på lur føler man seg svært godt ivaretatt!
Min siste anmeldelse var nok litt preget av min situasjon på den tiden,og kan hende det var meg som pasient man skulle satt det kritiske søkelyset på..!Dette beklager jeg på det sterkeste!

Virker likegyldig, men mulig kunnskapsrik?

Virker fullstendig likegyldig til mine problemer. Snakker veldig lite, og svarer kun på direkte spørsmål. Undersøker det hun får forespørsel om, men informerer minimalt. Mulig jeg er en vanskelig pasient, og at Bodil er en flink lege.
Men jeg føler meg dessverre ikke vel som hennes pasient.

Dyktig, rolig og grei lege

Veldig fornøyd med denne legen. Lytter og tar seg tid til pasienten. Snill, hyggelig og omgjengelig.

Beste legen noensinne

Jeg har hatt x antall leger fra jeg var lita. Aldri har jeg hatt en bedre allmennlege! Bodil tar hånd om pasienten på en god måte. Lytter og har en god dialog. Samtidig som hun lytter etter hva pasienten ønsker kommer hun med forslag til løsning på problemet. Salig og behagelig lege som vet hvavhun driver med!

Den beste legen jeg har hatt

Blid, hyggelig og kunskapsrik lege. Har alltid tid og høre på problemene. Man føler at man er i gode hender hos henne. Følger alltid opp og gir alltid tilbakemeldinger på prøvesvar og andre ting man trenger svar på. Den beste legen jeg har hatt. Anbefaler henne på det sterkeste.

i trygge hender

får alltid god hjelp. alltid lenge å sitte på venterommet, men det er fordi hun bruker den tiden hver enkelt trenger, og da synes jeg det er helt greit å vente. bedre det enn rett inn og like fort ut!!!!!!!!!!!! føler meg stort sett i gode hender og føler vel jeg ikke kunne fått bedre hjelp enn hos Bodil. Setter veldig stor pris på all den hjelpen jeg får og har fått.

God lege

Blid og hyggelig, får meg til å slappe av, til å stole på, gode vurderinger

Kunnskapsrik, men ikke bra på informasjon.

Rolig og behagelig lege, men lang ventetid på venteværelset, ofte bortimot en time.
Virker nok kunnskapsrik, men dårlig til å formidle informasjon til pasienten, noe som gir unødig usikkerhet og utrygghet. Kan nok faget sitt, men synes diagnostiseringen burde gjøres mye raskere og mer effektiv ved å gå grundigere til verks med en gang symptomene oppstår. Ville spart pasienten for mye. Men det er nok få fastleger som engasjerer seg fort og grundig.

Kompetent og helt grei lege

Bodil er kunnskapsrik og imøtekommende, og du er i ganske trygge hender hos henne. Men hun er også veldig travel, og det kan være en fordel å være litt oppdatert selv og vite hva du selv tror og mener. Hun har nok ikke tid til å gå veldig grundig til verks, men jeg har aldri følt meg neglisjert heller. Jeg føler meg forholdsvis trygg hos henne.