Bodil Hagen Sægrov

Sørbyen Legegruppe

Valdresvegen 4 2815 Gjøvik
Bodil Hagen Sægrov er en av 29 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Bodil Hagen Sægrov

Dyktig, rolig og grei lege

Veldig fornøyd med denne legen. Lytter og tar seg tid til pasienten. Snill, hyggelig og omgjengelig.

Beste legen noensinne

Jeg har hatt x antall leger fra jeg var lita. Aldri har jeg hatt en bedre allmennlege! Bodil tar hånd om pasienten på en god måte. Lytter og har en god dialog. Samtidig som hun lytter etter hva pasienten ønsker kommer hun med forslag til løsning på problemet. Salig og behagelig lege som vet hvavhun driver med!

Den beste legen jeg har hatt

Blid, hyggelig og kunskapsrik lege. Har alltid tid og høre på problemene. Man føler at man er i gode hender hos henne. Følger alltid opp og gir alltid tilbakemeldinger på prøvesvar og andre ting man trenger svar på. Den beste legen jeg har hatt. Anbefaler henne på det sterkeste.

i trygge hender

får alltid god hjelp. alltid lenge å sitte på venterommet, men det er fordi hun bruker den tiden hver enkelt trenger, og da synes jeg det er helt greit å vente. bedre det enn rett inn og like fort ut!!!!!!!!!!!! føler meg stort sett i gode hender og føler vel jeg ikke kunne fått bedre hjelp enn hos Bodil. Setter veldig stor pris på all den hjelpen jeg får og har fått.

God lege

Blid og hyggelig, får meg til å slappe av, til å stole på, gode vurderinger