Bodil Hagen Sægrov

Autorisasjon (1992)

Frøya Legekontor Telefonnummer72 44 70 8072 44 70 ...
Sørveien 17b, Kysthaven 7260 Sistranda
Bodil Hagen Sægrov er en av 8 fastleger i Frøya

Siste vurderinger av Bodil Hagen Sægrov

Tilstedeværende og imøtekommende!

Jeg har tidligere lagt inn en anmeldelse,men siden jeg ikke vet hvordan man kan fjerne den,skriver jeg en ny!
Min lege har blitt alt hva man kan forlange av en lege!Hun er blid,positiv,gir gode råd,er lyttende og undersøkende!
Med glimt i øyet og humor på lur føler man seg svært godt ivaretatt!
Min siste anmeldelse var nok litt preget av min situasjon på den tiden,og kan hende det var meg som pasient man skulle satt det kritiske søkelyset på..!Dette beklager jeg på det sterkeste!

Virker likegyldig, men mulig kunnskapsrik?

Virker fullstendig likegyldig til mine problemer. Snakker veldig lite, og svarer kun på direkte spørsmål. Undersøker det hun får forespørsel om, men informerer minimalt. Mulig jeg er en vanskelig pasient, og at Bodil er en flink lege.
Men jeg føler meg dessverre ikke vel som hennes pasient.

Dyktig, rolig og grei lege

Veldig fornøyd med denne legen. Lytter og tar seg tid til pasienten. Snill, hyggelig og omgjengelig.

Beste legen noensinne

Jeg har hatt x antall leger fra jeg var lita. Aldri har jeg hatt en bedre allmennlege! Bodil tar hånd om pasienten på en god måte. Lytter og har en god dialog. Samtidig som hun lytter etter hva pasienten ønsker kommer hun med forslag til løsning på problemet. Salig og behagelig lege som vet hvavhun driver med!

Den beste legen jeg har hatt

Blid, hyggelig og kunskapsrik lege. Har alltid tid og høre på problemene. Man føler at man er i gode hender hos henne. Følger alltid opp og gir alltid tilbakemeldinger på prøvesvar og andre ting man trenger svar på. Den beste legen jeg har hatt. Anbefaler henne på det sterkeste.