Lydia Iren Waage Henriksen

Autorisasjon (2008)

Lydia Iren Waage Henriksen er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Lydia Iren Waage Henriksen

Varm og omtenksom lege

Lydia er en varm lege som går den ekstra milen, for at man om bare psykisk skal føle seg noe bedre.

Hun er en lege som er genuint interessert i problemet ditt, hun blir rørt og er samtidig svært nedpå uten å være kald og fremmedgjørende.

Takk for at du er en varm og hensynsfull praktiserer av legefaget.

Beste legen jeg har hatt

Utrolig flink, nøye og gjør alltid det lille ekstra. Hun følger opp, og sørger for at jeg har det bra. Fins ikke noe negativt å si om henne. Fantastisk dame! Har anbefalt henne til flere venner, og de er like fornøyd som meg❤️

Trygg og kunnskapsrik

En fantastisk lege med gode kunnskaper som det er lett å forstå og å samarbeide med. Lett å snakke med, du får gode svar og god hjelp.
Lett å få kontakt og avtaler med henne.

Trygg og kunnskapsrik.

Lydia er den beste legen jeg noen gang har vært hos. Imøtekommende og en varm person som har tid til å lytte. Faglig dyktig og foreslår alternativer når noe ikke virker dvs hun lytter til dine problemer. Skulle ønske hun var min fastlege.💕

Møter deg med den varmen man trenger når man skal til legen

Har vært borti mye rart når det kommer til fastleger, men Lydia skal jeg beholde som fastlege selv om jeg har flyttet til andre siden av byen. Imøtekommende og lytter til og anerkjenner dine problemer.
Var innom en annen lege på senteret der og satt og var usikker på om hen var ironisk eller ikke, når hen vurderte mine bekymringer. Og jeg gikk ut fra kontoret og følte meg som en hypokonder - det skal man slippe når man går til legen. Slik er ikke Lydia! Føler at Lydia lytter til deg uansett, og tar deg på alvor.