Anette Storaker Løvsland

Autorisasjon (2003)

Gimle Legesenter AS Telefonnummer38 12 52 5038 12 52 ...
Universitetsveien 3B 4630 Kristiansand S
Anette Storaker Løvsland er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Anette Storaker Løvsland

Grundig

Hatt henne som fastlege i noen år etter å ha vært gjennom meget alvorlig sykdom, hvor daværende fastlege gjorde en dårlig jobb.

En meget god erstatning for min tidligere fastlege

Ble mottatt med stor forståelse og en god gjennomgang av mine tidligere rapporter. Hun hadde god tid, lyttet og spurte. Hun sendte meg videre til spesialist og fulgte dette opp på en forsvarlig måte.

Dårlig behandling av meg som passient

Etter mange år sluttet min fantastiske fastlege . Den nye legen virket stresset , og så mest ned i data maskinen .
Videre kom hun med uttalelser som " vi har bare 15 minutter " . I stedet for å foreslå en ny time .
Eller hun kunne si " andre har ikke funnet ut av dette så det finner ikke jeg heller ut av "
Det kunne også komme en melding om at hun ikke vil gå videre med et problem. Til sammen skapte alle disse tingene liten tillit og jeg er glad jeg fikk byttet lege . Ellers kjempe fornøyd med personalet .

Verste legen jeg har møtt

Var hos denne legen med min datter. Verste har opplevd. Ikke så hun på barnet, ikke lyttet hun til problemet, men svarte heller at dette ble for omfattende (mageproblemer), og hun hadde ikke tid til dette i dag, vi fikk bestille ny time!! Opplevde henne som frekk og lite imøtekommende. Byttet fastlege etter første og siste besøk!

Det skjønneste menneske jeg kjenner

Hos Anette er du ikkebare en pasient,men en person som hun viser stor personlig interesse . Hun er imøtekommende og hele tiden tilstede for meg når jeg har time hos henne. Et varmere menneske skal du lete lenge etter. Heldige er de som får henne til fastlege.. Og sekretærene fortjener blomster og ros slik de står på,har ikke legen tid så har alltid de tid til en beroligende prat. Takk.