Anette Storaker Løvsland

Elvebredden Legesenter DA

2003

Ventetid

Se antatt ventetid før du kan få plass på legens liste

Elvebredden Legesenter DA
Nedre Lundsvei 1 4630 Kristiansand S
Tlf: 38 12 52 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Anette Storaker Løvsland er en av 84 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Anette Storaker Løvsland

Helt topp

Hun virker ærlig, forståelsesfull og dyktig. Jeg var for 5 år siden gjennom en tøff sykdomsperiode, og likte ikke da jeg måtte over til ny fastlege. Men etter kort tid forsvant savnet. Hun satte seg fort inn i min situasjon, og jeg har "glemt" forgjengeren.

En meget god erstatning for min tidligere fastlege

Ble mottatt med stor forståelse og en god gjennomgang av mine tidligere rapporter. Hun hadde god tid, lyttet og spurte. Hun sendte meg videre til spesialist og fulgte dette opp på en forsvarlig måte.

Dårlig behandling av meg som passient

Etter mange år sluttet min fantastiske fastlege . Den nye legen virket stresset , og så mest ned i data maskinen .
Videre kom hun med uttalelser som " vi har bare 15 minutter " . I stedet for å foreslå en ny time .
Eller hun kunne si " andre har ikke funnet ut av dette så det finner ikke jeg heller ut av "
Det kunne også komme en melding om at hun ikke vil gå videre med et problem. Til sammen skapte alle disse tingene liten tillit og jeg er glad jeg fikk byttet lege . Ellers kjempe fornøyd med personalet .

Verste legen jeg har møtt

Var hos denne legen med min datter. Verste har opplevd. Ikke så hun på barnet, ikke lyttet hun til problemet, men svarte heller at dette ble for omfattende (mageproblemer), og hun hadde ikke tid til dette i dag, vi fikk bestille ny time!! Opplevde henne som frekk og lite imøtekommende. Byttet fastlege etter første og siste besøk!

Det skjønneste menneske jeg kjenner

Hos Anette er du ikkebare en pasient,men en person som hun viser stor personlig interesse . Hun er imøtekommende og hele tiden tilstede for meg når jeg har time hos henne. Et varmere menneske skal du lete lenge etter. Heldige er de som får henne til fastlege.. Og sekretærene fortjener blomster og ros slik de står på,har ikke legen tid så har alltid de tid til en beroligende prat. Takk.

Anette Løvsland er en lege som ser deg. Her blir du ivaretatt og henvist videre om nødvendig. Har kun gode erfaringer med denne legen.

Hva angår legesekretærene trenger de fleste ett kurs i kundebehandling og normal høflighet.

Hyggelig og omsorgsfull

Tok meg på alvor, så på meg og ikke skjermen, kikket nøye på kroppen min når jeg viste problemene, sendte meg til spesialist når jeg trengte det, osv. Veldig ålreit å snakke med, og en forståelsesfull dame. Veldig glad hun er blitt fastlege nå! (hun var vikar for min fastlege på samme kontor, men jeg spurte alltid etter henne istedetfor han.)