Anette Storaker Løvsland

Autorisasjon (2003)

Gimle Legesenter AS Telefonnummer38 12 52 5038 12 52 ...
Universitetsveien 3B 4630 Kristiansand S
Anette Storaker Løvsland er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Anette Storaker Løvsland

Grundig og engasjert

Unik tilstedeværelse, grundig og usedvanlig hyggelig.
Oppfølgingen er bra, gir en følelse av trygghet. Klinikken er ny og ryddig.

Byttet lege

Meget misfornøyd så byttet lege etter mange år, ser ikke pasienten og ingen oppfølging. En beklagelse i ettertid ble litt for sent for min del.

Herlig fastlege

Jeg har hatt denne fastlegen i 6-7 år eller mer. Denne legen er lyttende, følger opp og blir kjent med meg som pasient. Hun vet hva som skal henvises videre, hva som kan vente og hva man ikke får gjort noe med. Hun er knallgod på å skrive henvisninger etter hvilket behov du har, og hvilken tidsramme du trenger hjelp innen. Det er ikke alltid resten av helsevernet kan følge opp som ønsket, men fastlegen har gjort sin jobb godt uansett! Jeg er kronisk syk og må til lege på jevnlig basis, men det blir ikke like kjipt når jeg har en herlig fastlege! Hvis det er noe akutt får du time samme dag hos en av legene på kontoret. Hvis det ikke er akutt så kan det være litt ventetid.

Handlekraftig og omsorgsfull.

Jeg søkte hjelp hos henne som fastlege da jeg følte meg kraftløs og uvel. Hun reagerte raskt og resolutt for å skaffe røntgenbilder av meg så fort som mulig og hun sørget deretter for å få meg akuttinnlagt på sykehus. Hennes svært effektive innsats i denne forbindelse er jeg henne meget takknemlig for. Det viste seg i ettertid å være en sjelden sykdom som også for sykehuset var komplisert å diagnostisere. Det var viktig og riktig at hun som fastlege gjorde det nødvendige for å få meg hurtig innlagt for videre undersøkelser.
Jeg har ellers hatt lite behov for å oppsøke henne som fastlege. Det har bare vært noe mindre ting som er blitt håndtert greit.

En lege som bryr seg

Jeg har gått til Anette i mange år, og fra første stund har jeg følt meg trygg og ivaretatt og det viktigste av alt hos en lege: tatt på alvor. I tillegg føles det som at hun bryr seg virkelig. En bedre lege tror jeg ikke finnes.