Ebba Sofia Birgitta Nilsson

Autorisasjon (2013)

Rosenlund Legesenter Telefonnummer69 35 45 4569 35 45 ...
Rosenlund 51 1617 Fredrikstad
Ebba Sofia Birgitta Nilsson er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Ebba Sofia Birgitta Nilsson

Flink og hjelpsom .en dyktig Lege som tar seg tid til sine pasienter og viser stor imøtekommenhet .

Følere meg godt ivaretatt av Ebba.
Dyktig og hyggelig,er alltid i "rute"og Tar seg tid til å høre hva man har å si i forhold til problem. Undersøkelser grundig og sender gjerne videre til spesialist om det skulle trenges.

Dyktig og omsorgsfull

Dyktig lege som hører på hva du har å si. Tar seg god tid og er tidsnok til timen. Følger opp prøvesvar raskt og er lett å få tak i. Jeg er veldig fornøyd med Ebba!

Skuffende

Virker som hun er mest opptatt av å ta seg betalt enn å hjelpe pasienten. Vil ikke høre på hva pasienten har å si. Har liten tillit til henne, og har opplevd henne som direkte ufin og uhøflig.

Empatisk, trygg og kunnskapsrik

Tidligere fastlege Pettersen, og flere vikarer for han etter det før Ebba tok over.

Jeg er glad hun er min lege.

Nøye, og er godt forberedt før timen. Hun ringer og sender melding for å overlevere beskjeder etter timen ved prøvesvar.
Er veldig flink til å bruke Helsenorge som kommunikasjonskanal.

Tipp topp tommel opp!

Kudos til helsesekretærene og laboratoriet også!

Skuffende!

Var også en av de som hadde Pettersen som fastlege før og ble videreført. ( Han var en fantastisk flink lege!).

Men kan ikke si det samme om Ebba. Blitt tatt av faste medisiner som jeg vet funker og blir ikke hørt. Har fått beskjed om å ta paracet og ibux for mer enn ett problem for å *la det ordne seg* , noe det ikke gjør og er grunnen for att jeg faktisk oppsøker lege! Tar ikke ting som plager seriøst. Kunne fortsatt å skrive mer men dette får holde.