Deisy Frometa Morales Hagen

Autorisasjon (2012)

Deisy Frometa Morales Hagen er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Deisy Frometa Morales Hagen

Selvsentrert og upålitelig

Mer opptatt av å fortelle om seg selv enn å lytte til pasienten. Skulle sende en viktig henvisning, men det ble aldri gjort.

Frarådes!

Aldri vært bort i dårligere fastlege. Har ingen kunnskap om svangerskap. Dårlig kommunikasjon. Lang ventetid, dårlig tid til deg. Diskuterer om hva som er rett og ikke hva pasienten føler/trenger. Styr unna!

Dårlig lytter

Virker kunnskapsrik, men opptrer som om hun ikke ønsker at pasienten skal komme til orde. Hjelper ikke med personlig oppmøte eller ved å sende melding om samme tema. Hun hører ikke etter, og gjør dermed samme feil omigjen. Ser meg nødt til å bytte.

Sta og lite ydmyk

Jeg var hos henne én gang. Jeg forlot legekontoret med det falske smilet på, i sinne. Som andregangsfødende følte jeg meg behandlet som en liten jente som ikke visste noen ting om hva det innebar å få barn. Hun snakket til meg som etter et manus, hørte ikke på hva jeg hadde å si og tok ikke hensyn til at jeg hadde gjort dette en gang før. Hun sa feil terminmåned (fra mars til mai), og viste ingen ydmykhet når jeg stilte meg kritisk til dette. Etter en lengre diskusjon, der jeg var på nippet til å gå, satt hun fremdeles å kranglet på at hun hadde sagt mars. Uansett hvem av oss som tok feil, som lege: vis litt ydmykhet og svelg den da. Hun bør bli bedre på å se pasientene an og ikke være så opptatt av hva boken sier at hun skal si.

Frarådes

Denne legen frarådes på det sterkeste. Kommuniserer ekstremt dårlig. Norsk kunnskapene er ikke bra. Er mer opptatt av egen tlf en deg som pasient. Er du ung eller gammel så husk å ta med en person du stoler på. Psykisk helse er ikke hennes område.
Er alltid sterkt forsinket!