Deisy Frometa Morales Hagen

Rolland Legesenter

2012

Rolland Legesenter Telefonnummer55 39 20 1055 39 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Åslia 3 5115 Ulset
Deisy Frometa Morales Hagen er en av 240 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Deisy Frometa Morales Hagen

grundig og lyttende

Veldig dyktig lege. Tar seg god tid.Ingen språkproblemer. Vennlig, hjelpsom. Er veldig fornøyd. Kan absolutt anbefale henne.

Solide kunnskaper og faglig dyktig.

Alltid hjelpsom. Gir seg god tid, egen evne til å lytte til pasienten. Rask til å gi henvisning ved behov, fyldig og gode henvisninger som letter arbeidet for dem det er henvist til. Alltid godt humør, og fin humor som smitter over på pasienten. Veldig flink til å forklare om medisiner og sykdomsforløp. Tenker helhetlig.

Nedlatende

Unngå denne fastlegen. Måtte gjennom flere unødvendige timer eks mhp MRI henvisning, ble bedt om å slå opp en kneskade om jeg ville ha videre undersøkelse/behandlig av en belastningsskade, er svært vanskelig å komme i kontakt med, og har en dårlig holding. Følte meg alltid ille når jeg kom, og alltid værre når jeg gikk.

Fantastisk fastlege

Har gått mange år med smerter, og fastlege som ikke har hørt på meg. Dr Hagen hører på pasienter og sendte meg fort på undersøkelser frem til vi fant min diagnose. Den beste legen jeg har hatt!

Går til Dr Hagen føler jeg blir tatt vare på.

jeg går til Dr Hagen,jeg får den hjelpen jeg trenger,hun følger opp, og jeg får svar på det jeg lurer på. Tar seg god tid når du er på legekontoret.Hva som kan bli bedre er ventetiden.