Deisy Frometa Morales Hagen

Tlf: 55 39 20 10 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Deisy Frometa Morales Hagen er en av 238 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Deisy Frometa Morales Hagen

Nedlatende

Unngå denne fastlegen. Måtte gjennom flere unødvendige timer eks mhp MRI henvisning, ble bedt om å slå opp en kneskade om jeg ville ha videre undersøkelse/behandlig av en belastningsskade, er svært vanskelig å komme i kontakt med, og har en dårlig holding. Følte meg alltid ille når jeg kom, og alltid værre når jeg gikk.

Fantastisk fastlege

Har gått mange år med smerter, og fastlege som ikke har hørt på meg. Dr Hagen hører på pasienter og sendte meg fort på undersøkelser frem til vi fant min diagnose. Den beste legen jeg har hatt!

Går til Dr Hagen føler jeg blir tatt vare på.

jeg går til Dr Hagen,jeg får den hjelpen jeg trenger,hun følger opp, og jeg får svar på det jeg lurer på. Tar seg god tid når du er på legekontoret.Hva som kan bli bedre er ventetiden.

Følger ikke opp!

Dr. Hagen er alltid forsinket med mer enn 30. miutter, gir ikke tilbakemeldinger eller følger opp. Rett og slett utrolig skuffet over innsatsen hun legger ned, for det er ikke mye.

Fantastisk oppfølging av min fast lege

Har Deysi som fast lege å kan si at jeg er veldig fornøyd med henne.
Hun er en lege som viser empati VELDIG flink når oppfølging gjelder, både jeg og min mann har henne som fastlege og alt hjelp vi trenger får vi hos henne med en gang.

Kan ikke norsk, hverken muntlig eller skriftlig

Vi ble dessverre tildelt henne som fastlege, og vi hadde byttet for lengst om det var mulig å finne en brukbar ledig lege i Åsane. Hun har store problemer med å forstå hva man sier til henne. Vi skulle ha en henvisning videre til spesialist. Vi fikk avslag hos spesialisten, noe vi reagerte på. Ba om å få se henvisningen, og da skjønner eg avslaget. Eg forstod ikke noe av det hun hadde skrevet. Språket er så elendig at selv jeg som vet hva hun har forsøkt å skrive ikke kan forstå det!

Utrolig fornøyd!

Jeg er kjempefornøyd etter min legetime hos Deisy. Hun svarte godt på alt jeg lurte på, tok seg god tid til å høre på det jeg hadde å si, og virket veldig interessert i hvordan jeg hadde det/følte meg. Hun spurte meg også om relevante sykdommer i familien, og jeg følte meg rett og slett veldig godt tatt vare på, og tatt på alvor.

God oppfølging

God og seriøs oppfølging. Stilte spørsmål og var villig til å henvise til spesialist og følge opp. Påberegn ventetid på legekontoret og stor pågang i resepsjonen kan det virke som. Hyggelige personer i resepsjonen.

Travel og hjalp meg ikke med mitt problem

Jeg har ikke opplevd å bli møtt med så lite forståelse fra en lege før. Begrunnelsen for at hun ikke hjalp meg med mitt problem, var også svært motsigende. Jeg fikk ikke den hjelpen jeg trengte og legen kom med uvesentlige ikke medisinske råd for mitt problem som hun lett kunne hjulpet meg med. Har for mange pasienter på listen.

Uinteressert lege

Lang vente tid på å komme inn , over 1time. Lang ventetid på å få time, virker som haste timer ikke finnes. Forter seg gjennom timen. Tar lite tak i problemer! Virker uinteressert når du snakker. Får deg til å føle deg elendig i sårbare situasjoner. Sendte meg gråtende ut fra timen

Den verste legen jeg har vært har vært borti.

Lang tid for å få time, og jeg ventet en og en halv time på legekontoret for å komme til min avtalte time. Hun virket å være svært stresset og var vanskelig og forstå.
Hun manglet empati, virket kald og hadde ingen forståelse for mine problemer. Hun fikk meg til å føle meg elendig i en sårbar situasjon.
Så takk og lov for min nåværende fastlege så slipper jeg for alltid å se henne igjen.
Legesekretærene der er helt fantastiske.

Lite lyttende og løser sjelden problemet

Hun har tatt over etter min lege gjennom flere tiår. Dessverre ser det ikke ut til at kjemien stemmer. Oppfatter at det er liten vilje til å lytte å finne gode løsninger, men fra min side kan det være en subjektiv oppfatning og ikke en objektiv vurdering.

Dyktig fastlege

Hyggelig og effektiv. Ingen spåkprpblem.
Mer hjelpsom og opplysende enn min tidligere fastlege. Hun gjør det hun skal og har lovet.

Ikke så veldig bra

Stresset lege med for lang venteliste. Jeg venter rundt 20 dager på ny time. Hastetimer finnes det få av, og det er alltid lang ventetid på kontoret. Det syntes jeg er kjedelig.

Hun er veldig kald, ikke direkte og tar seg ikke tid. Jeg syntes hun burde egentlig redusere listen sin litt, men det er jo bare meg.
Hun bruker lang tid på deg, så det er jo bra. Det er alltid ventetid på kontoret hennes. Belag deg på å vente litt i hvert fall.

Jeg fikk henne fordi jeg hadde Finn Kjos (som jeg savner sårt!!). Jeg har byttet. De prøvde også å nekte meg å få ut min egen journal videre til ny fastlege. IKKE så veldig bra..
Helsesekretærene er generelt veldig koselig og hyggelige.

Hyggelig dame.

Savnet at det ble tatt blodtrykk og at det ble lyttet på hjerte/lunger.

Helt ok

Blid å hyggelig,virket interesert i hva du sa lett å snakke med .Litt vanskelig å forstå men gikk greit .Kan anbefale henne.