Deisy Frometa Morales Hagen

Åslia 3 5115 Ulset
Deisy Frometa Morales Hagen er en av 237 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Deisy Frometa Morales Hagen

Følger ikke opp!

Dr. Hagen er alltid forsinket med mer enn 30. miutter, gir ikke tilbakemeldinger eller følger opp. Rett og slett utrolig skuffet over innsatsen hun legger ned, for det er ikke mye.

Fantastisk oppfølging av min fast lege

Har Deysi som fast lege å kan si at jeg er veldig fornøyd med henne.
Hun er en lege som viser empati VELDIG flink når oppfølging gjelder, både jeg og min mann har henne som fastlege og alt hjelp vi trenger får vi hos henne med en gang.

Kan ikke norsk, hverken muntlig eller skriftlig

Vi ble dessverre tildelt henne som fastlege, og vi hadde byttet for lengst om det var mulig å finne en brukbar ledig lege i Åsane. Hun har store problemer med å forstå hva man sier til henne. Vi skulle ha en henvisning videre til spesialist. Vi fikk avslag hos spesialisten, noe vi reagerte på. Ba om å få se henvisningen, og da skjønner eg avslaget. Eg forstod ikke noe av det hun hadde skrevet. Språket er så elendig at selv jeg som vet hva hun har forsøkt å skrive ikke kan forstå det!

Utrolig fornøyd!

Jeg er kjempefornøyd etter min legetime hos Deisy. Hun svarte godt på alt jeg lurte på, tok seg god tid til å høre på det jeg hadde å si, og virket veldig interessert i hvordan jeg hadde det/følte meg. Hun spurte meg også om relevante sykdommer i familien, og jeg følte meg rett og slett veldig godt tatt vare på, og tatt på alvor.

God oppfølging

God og seriøs oppfølging. Stilte spørsmål og var villig til å henvise til spesialist og følge opp. Påberegn ventetid på legekontoret og stor pågang i resepsjonen kan det virke som. Hyggelige personer i resepsjonen.