Rolland Legesenter

Åslia 3 5115 Ulset

Siste vurderinger av Rolland Legesenter

Dårlig lege

Lege: Allan Mushima Bulwanda Mukaya Skrevet

Hører ikke etter hva du sier og gidder ikke å lese seg opp i journal på pasient. Han virker useriøs i måten han håndterer en pasient som har vært kronisk syk siden baby. Burde vært mer ydmyk da han har store sko å fylle, etter Shukla som alltid var tilstede for pasientene sine.
Det handler om å skape tillit den ble brutt allerede med første møte. Utrolig trist at fastlegeordningen er blitt rasert👎🏻

Tipp topp lege

Lege: Son Stian Ngo Skrevet

Synes at han hører på pasienten, skriver henvisning til videre undersøkelser hvis nødvendig, er grei, kunnskapsrik.

Dyktig lege,hjelpsom som følger opp.

Lege: Nils Ivar Aanes Skrevet

Denne legen er en dyktig fagperson. Føler meg trygg på hans vurderinger. Fikk en alvorlig sykdom som han oppdaget ved klinisk undersøkelse. Jeg ble videresendt samme dag og ble operert etter 12 dagers venting. I etterkant ble jeg fulgt grundig opp ved jevnlige etterkontroller. Absolutt en lege å stole på.

Vikarer som ikke gjør jobben

Lege: Deisy Frometa Morales Hagen Skrevet

Formales Hagen er etter mitt skjønn en dyktig lege. Alltid hyggelig, gir god informasjon,er grundig og tar seg god tid.Følger godt opp. Holder avtaler. Må regne med å vente litt, men det gjør jeg gjerne når jeg får så god hjelp. Dessverre kan ikke det samme sies om vikar legene Sara Tahir og Reyes ( kvinne) som er i hennes sted, under en langvarig ( trolig 1 år) permisjon. Diagnosen blir satt av begge men behandlingen uteblir. Førstnevnte vil helst ha meg ut av kontoret snarest og holder ikke avtaler.Nr. to avslører manglende kunnskap , men er hyggelig og vil undersøke når hun ikke vet. Sistnevnte følger til dels opp. Synes Hagen burde vært noe mer kritisk til hvem hun satte inn i sitt sted. Vurdere nå å bruke privatpraktiserende lege.

Kan mye. Lite åpen for nye impulser.

Lege: Nils Ivar Aanes Skrevet

Det som er bra med denne legen er, at han gir uttrykk for å være kunnskapsrik, henviser videre om han eller du som pasient ønsker det. Har hatt han som lege i mange år. Noen ganger kan det være greit å lese journalen sin selv. Spesielt om man får en alvorlig tilstand eller stusser på enkelte ting. Ble ganske overrasket. Fant ut, at legen ikke alltid tar initiativ til videre undersøkelser eller oppfølging som er anbefalt av andre, unnlater å nevne alt av betydning for deg som pasient utfra tilbakemelding på henvisninger. Har byttet og tenker det skulle vært gjort før.