Rolland Legesenter

Åslia 3 5115 Ulset

Siste vurderinger av behandlere ved Rolland Legesenter

Ikke fornøyd

Lege: Thushani Eswaran Skrevet

Føler ikke legen lytter godt nok. Svarer på et upassende vis.
Er mye jeg som pasient har reagert på og anbefaler ikke denne legen til noen

Dårlig lytter

Lege: Deisy Frometa Morales Hagen Skrevet

Virker kunnskapsrik, men opptrer som om hun ikke ønsker at pasienten skal komme til orde. Hjelper ikke med personlig oppmøte eller ved å sende melding om samme tema. Hun hører ikke etter, og gjør dermed samme feil omigjen. Ser meg nødt til å bytte.

Ikke tillitsvekkende

Lege: Thushani Eswaran Skrevet

Leser ikke årsak til henvendelse, alltid lang forsinkelse, feil i henvisning og attest, lang svartid og ingen oppfølging.

Fantastisk lege!

Lege: Satya Pal Sharma Skrevet

En av de absolutt beste legene jeg har hatt. Håper han ikke skal pensjonere seg! Anbefales på det sterkeste.

Sta og lite ydmyk

Lege: Deisy Frometa Morales Hagen Skrevet

Jeg var hos henne én gang. Jeg forlot legekontoret med det falske smilet på, i sinne. Som andregangsfødende følte jeg meg behandlet som en liten jente som ikke visste noen ting om hva det innebar å få barn. Hun snakket til meg som etter et manus, hørte ikke på hva jeg hadde å si og tok ikke hensyn til at jeg hadde gjort dette en gang før. Hun sa feil terminmåned (fra mars til mai), og viste ingen ydmykhet når jeg stilte meg kritisk til dette. Etter en lengre diskusjon, der jeg var på nippet til å gå, satt hun fremdeles å kranglet på at hun hadde sagt mars. Uansett hvem av oss som tok feil, som lege: vis litt ydmykhet og svelg den da. Hun bør bli bedre på å se pasientene an og ikke være så opptatt av hva boken sier at hun skal si.