Rolland Legesenter

Telefonnummer55 39 20 1055 39 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Åslia 3 5115 Ulset

Siste vurderinger av Rolland Legesenter

Vikarer som ikke gjør jobben

Lege: Deisy Frometa Morales Hagen Skrevet

Formales Hagen er etter mitt skjønn en dyktig lege. Alltid hyggelig, gir god informasjon,er grundig og tar seg god tid.Følger godt opp. Holder avtaler. Må regne med å vente litt, men det gjør jeg gjerne når jeg får så god hjelp. Dessverre kan ikke det samme sies om vikar legene Sara Tahir og Reyes ( kvinne) som er i hennes sted, under en langvarig ( trolig 1 år) permisjon. Diagnosen blir satt av begge men behandlingen uteblir. Førstnevnte vil helst ha meg ut av kontoret snarest og holder ikke avtaler.Nr. to avslører manglende kunnskap , men er hyggelig og vil undersøke når hun ikke vet. Sistnevnte følger til dels opp. Synes Hagen burde vært noe mer kritisk til hvem hun satte inn i sitt sted. Vurdere nå å bruke privatpraktiserende lege.

Kan mye. Lite åpen for nye impulser.

Lege: Nils Ivar Aanes Skrevet

Det som er bra med denne legen er, at han gir uttrykk for å være kunnskapsrik, henviser videre om han eller du som pasient ønsker det. Har hatt han som lege i mange år. Noen ganger kan det være greit å lese journalen sin selv. Spesielt om man får en alvorlig tilstand eller stusser på enkelte ting. Ble ganske overrasket. Fant ut, at legen ikke alltid tar initiativ til videre undersøkelser eller oppfølging som er anbefalt av andre, unnlater å nevne alt av betydning for deg som pasient utfra tilbakemelding på henvisninger. Har byttet og tenker det skulle vært gjort før.

Tar deg på alvor!

Lege: Nils Ivar Aanes Skrevet

Over 30 år har Aanes vært min lege. Helt topp!😘 Aanes tar pasienten på alvor- undersøker alt! Kanskje litt vel nøye noen ganger, men det er jo aldri negativt. Heldig som har han til lege, ja.

Trygg, vennlig og dyktig

Lege: Bharat Shukla Skrevet

Legen er rask og presis uten at man føler at det er for lite tid.
Til og med åpning for litt "helse-humor".

Lege: Nils Ivar Aanes Skrevet

Jeg har vært pasient hos Nils Ivar Aanes i 33 år, og jeg har ALDRI vurdert å bytte lege. Han har i alle år vært flink til å lytte, oppmerksom, interessert og ikke minst meget faglig dyktig. Jeg har alltid følt meg trygg på hans vurderinger.
Jeg gruer meg skikkelig til den dagen han går av med pensjon 😢