Rolland Legesenter

Åslia 3 5115 Ulset

Siste vurderinger av behandlere ved Rolland Legesenter

Unngå hvis du kan

Lege: Allan Mushima Bulwanda Mukaya Skrevet

Har vært hos denne legen i over 2 år, rett og slett fordi jeg ikke trenger fastlege så ofte. Men min erfaring har vært dårlig nok til å prøve å advare andre bort.

Bortsett fra den konstante følelsen av at han prøver å gjøre avtalene så korte som mulig og egentlig ikke undersøker deg. Han glemte for eksempel å bestille MR i ca 6 måneder, mens jeg ønsket og ventet på en time som aldri ville komme og kneet ble stadig verre og verre. Da jeg spurte ham hva som skjedde, sa han bare "den er bestilt, du vil bli kontaktet av klinikken" mens han nektet å fortelle meg når den ble bestilt. Han så ut til å bare ha ignorert meldingene mine siden.

Rask, forståelsesfull, kunnskapsrik

Lege: Allan Mushima Bulwanda Mukaya Skrevet

Dr. Allan er en rask og en meget god lege. Han har mye kunnskap og er alltid rask med å sende ut henvisninger, resepter og legeerklæring. Har opplevd mange ganger at leger har kastet bort tiden min og ikke funnet ut av problemet mine, men det gjør ikke Dr Allan. Han er rask og finner raskt løsninger. Er meget fornøyd og anbefaler alle å gå til han.

Styr unna!

Lege: Deisy Frometa Morales Hagen Skrevet

Lytter ei på pasient avbryter og du får ei fortelle hva som feiler deg
Arrogant og alltid minst 30 min sein

Hjelpsom og objektiv

Lege: Deisy Frometa Morales Hagen Skrevet

Hyggelig dame som er ivrig på å hjelpe deg og få deg frisk igjen så fort som mulig. Kan for mange inngrodde nordmenn virke litt intens, men hun har ditt beste i tankene når du er i hennes omsorg.

Lite hjelpsom

Lege: Allan Mushima Bulwanda Mukaya Skrevet

Fikk tildelt ny lege da den gamle sluttet. Var fornøyd første gangen, da var han imøtekommende og veldig nøye. Tok seg god tid.
Nå er det knapt hjelp å få. Tar meg ikke seriøst, heller ikke min datter. Har ikke tid til å høre etter og husker ikke viktig informasjon. Sist hadde jeg en dobbeltime, kom endelig inn 45 min for sent og timen varte kun i 7-8 minutter. Får ikke hjelpen jeg trenger, selv om man er desperat.

Synd at ingen andre leger i Bergen eller Nordhordaland har ledige leger, jeg hadde byttet på flekken dersom jeg kunne.