Deisy Frometa Morales Hagen

Autorisasjon (2012)

Deisy Frometa Morales Hagen er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Deisy Frometa Morales Hagen

Blid og omsorgsfull

Har hatt Deisy som fastlege en stund men bare vært hos henne et par ganger pga vikariat. Mitt inntrykk av henne er at hun er varm og blid. Har vært veldig fornøyd med henne. Hun er ofte forsinket men opplever at hun tar seg god tid og lytter til deg i steden for å se på klokken, som jeg regner med er årsaken.
Legekontoret på den andre siden er svært dårlig til å svare på telefonen og jeg har stått i kø i over 30 min...

Har ikke tid til pasienter

Mer opptatt av å fortelle at hun er skolelege, legevaktlege, på kurs osv. Med andre ord. Hun har ikke tid til egne pasienter.

Lytter ikke til pasientene og viser ikke respekt

Dårlig på kommunikasjon og henviser ikke videre.Gjør ikke jobben sin.Må vente en og halv time før man kommer til timen.Beklager ikke at hun er sen, bare ler og tuller det bort.Snakker mye og pasienten kommer ikke til ordet.

Ønsker ikke å hjelpe

Får inntrykk av at hun ikke ønsker å hjelpe. Dårlig til å lytte, må jobbe med forståelse ovenfor sine pasienter og avbryter veldig ofte. Føler dessverre aldri at hun prøver å forstå eller vise omsorg.

Blir avbrutt.

Eg blir avbrutt når eg snakker og prøver å forklare situasjonen. Lite imøtekommende. Har vært flink ved fysiske plager, men veldig lite forståelse når det gjelder psykiske plager som har medført fysiske plager.