Deisy Frometa Morales Hagen

Autorisasjon (2012)

Deisy Frometa Morales Hagen er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Deisy Frometa Morales Hagen

Travel og lite lyttende

Lite lyttende og veldig travel. Lytter ikke til problemer og skyndter seg gjennom timen. Vanskelig å kommunisere med henne grunnet språk - misforståelse.

Vikarer som ikke gjør jobben

Formales Hagen er etter mitt skjønn en dyktig lege. Alltid hyggelig, gir god informasjon,er grundig og tar seg god tid.Følger godt opp. Holder avtaler. Må regne med å vente litt, men det gjør jeg gjerne når jeg får så god hjelp. Dessverre kan ikke det samme sies om vikar legene Sara Tahir og Reyes ( kvinne) som er i hennes sted, under en langvarig ( trolig 1 år) permisjon. Diagnosen blir satt av begge men behandlingen uteblir. Førstnevnte vil helst ha meg ut av kontoret snarest og holder ikke avtaler.Nr. to avslører manglende kunnskap , men er hyggelig og vil undersøke når hun ikke vet. Sistnevnte følger til dels opp. Synes Hagen burde vært noe mer kritisk til hvem hun satte inn i sitt sted. Vurdere nå å bruke privatpraktiserende lege.

Solide kunnskaper og faglig dyktig.

Alltid hjelpsom. Gir seg god tid, egen evne til å lytte til pasienten. Rask til å gi henvisning ved behov, fyldig og gode henvisninger som letter arbeidet for dem det er henvist til. Alltid godt humør, og fin humor som smitter over på pasienten. Veldig flink til å forklare om medisiner og sykdomsforløp. Tenker helhetlig.

Nedlatende

Unngå denne fastlegen. Måtte gjennom flere unødvendige timer eks mhp MRI henvisning, ble bedt om å slå opp en kneskade om jeg ville ha videre undersøkelse/behandlig av en belastningsskade, er svært vanskelig å komme i kontakt med, og har en dårlig holding. Følte meg alltid ille når jeg kom, og alltid værre når jeg gikk.

Fantastisk fastlege

Har gått mange år med smerter, og fastlege som ikke har hørt på meg. Dr Hagen hører på pasienter og sendte meg fort på undersøkelser frem til vi fant min diagnose. Den beste legen jeg har hatt!