Janicke Kjærnes Kristensen

Prinsens gate 2 1530 Moss
Janicke Kjærnes Kristensen er en av 37 fastleger i Moss

1 vurdering

Siste vurderinger av Janicke Kjærnes Kristensen

lett å prate med, men vanskelig å nå

hadde brukt Nitter i mange år, men da han ga seg p.gr av alder, "overtok" denne legen meg. var fornøyd med henne den første tiden. Hun er meget hyggelig og lett å prate med, men det er ikke det jeg oppsøker legen for. Jeg føler nå at jeg ikke får hjelp til det jeg sliter med. Er ikke flink til å sende meg videre til spesialister. Jeg må selv foreslå dette. Nå er nok jeg en vanskelig pasient, med mange plager, og har derfor ekstra behov for en lege som følger meg opp. Dette mener jeg at jeg ikke får her.....((

Fantastisk lege!

Menneskelig, trygg og profesjonell. Har god tid og hun er utrolig hyggelig. Veldig ukomplisert og flink lege.

Vanskelig tilgjengelig

Denne legen gjør så godt hun kan, men legesekretærene tar inn alt for mange.Ventetiden er uhorvelig lang uansett når du kommer og skal du ringe må du belage deg på å vente lenge. Ikke å anbefale om du er bekymret.

Venting og atter venting

Denne legen har ikke respekt for andres tid. To ganger har jeg opplevd å ha måttet avstå fra legetime pga. at ventingen har gått over 40 minutter.
Dette kombinert med vanskeligheter med å oppnå kontakt gjør at jeg fraråder andre å bruke legen.