Janicke Kjærnes Kristensen

Bylegene Moss
Prinsens gate 2 1530 Moss
Janicke Kjærnes Kristensen er en av 46 fastleger i Moss

Siste vurderinger av Janicke Kjærnes Kristensen

Utrolig hyggelig lege, hun ser hele meg.

Trygg, hyggelig og en god menneskekjenner. Ikke redd for å sende meg videre hvis nødvendig. Også blitt med på møter ang. Min vei videre i sykdomsforløpet. Kunne ikke fått en bedre lege.

Trygg, kunnskapsrik, hyggelig og behagelig.

Lytter og blir tatt godt vare på. Vil alltid til bunns i problemet og sender videre til utredning. Trygg, kunnskapsrik og hyggelig lege med empati og forståelse for pasienten.

Trygg, empatisk og kunnskapsrik.

Ser hele deg og tar deg på alvor. Mye kunnskap, alltid god hjelp å få, og henviser evt videre ved behov. Fantastisk fastlege!

En trygg og flink lege!

Janicke Kjærnes Kristensen er en meget god lytter, hun er behagelig og flink i jobben sin. Dersom hun er i tvil om en diagnose er hun rask til å sende pasienten videre til spesialist. Jeg føler meg trygg og i varetatt. Veldig glad for at det ble henne som tok over etter Nitter.

lett å prate med, men vanskelig å nå

hadde brukt Nitter i mange år, men da han ga seg p.gr av alder, "overtok" denne legen meg. var fornøyd med henne den første tiden. Hun er meget hyggelig og lett å prate med, men det er ikke det jeg oppsøker legen for. Jeg føler nå at jeg ikke får hjelp til det jeg sliter med. Er ikke flink til å sende meg videre til spesialister. Jeg må selv foreslå dette. Nå er nok jeg en vanskelig pasient, med mange plager, og har derfor ekstra behov for en lege som følger meg opp. Dette mener jeg at jeg ikke får her.....((