Bylegene Moss

Prinsens gate 2 1530 Moss

Siste vurderinger av Bylegene Moss

Flink, seriøs og forståelsesfull

Lege: Michael Kjærnes Kristensen Skrevet

Han er flink til å se pasienten og til å lytte. Han tar deg på alvor og finner gode alternativer og løsninger til problemene jeg har kommet med, både fysiske og psykiske. Anbefales på det sterkeste.

Hvet hva hun gjør

Lege: Irina Valasach Gåserud Skrevet

Hun eren sympatisk og flink lege. Er blitt sendt til mange viktige undersøkelser og prøver jeg skulle fått for lenge side, uten at andre leger ikke har brydd seg. Nå får jeg den hjelpa jeg trenger.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Michael Kjærnes Kristensen Skrevet

Den beste legen man kan ønske seg, på alle mulige vis.Han lytter,gir seg tid og gir den beste behandling og oppfølging.

Ikke lys på kontoret?

Lege: Irina Valasach Gåserud Skrevet

Lite hjelp å få. Hun virker deprimert, lyset har vært av inne på kontoret hennes de siste 2 gangene jeg har vært der. Er veldig sentralt, det er kjekt. Jeg leser kommentarer her og mange er storfornøyd men, det virker som at noen få av oss har veldig dårlig erfaring. Så rart. Jeg skal bytte lege fort. Trenger en som iallefall har litt lidenskap for arbeidet.

God lege

Lege: Michael Kjærnes Kristensen Skrevet

Jeg har Michael som fastlege og er meget fornøyd med han. Han er god på kommunikasjon som er viktig i pas/lege-relasjon, og tenker metodisk og er åpen og lyttende. Meget god lege.