Bylegene Moss

Prinsens gate 2 1530 Moss

Siste vurderinger av Bylegene Moss

Flink lege

Lege: Irina Valasach Gåserud Skrevet

Beste legen jeg har hatt, hun tar seg tid til deg og nøler ikke med å finne de beste løsningene om du trenger henvisning videre. Man føler seg trygg hos Irina, det gjør man ikke hos alle leger.

Hyggelig og omsorgsfull

Lege: Anne Berit Pettersen Skrevet

Anne Berit Pettersen er vår familielege, og vi er strålende fornøyd. Hun tar seg god tid, og er en meget dyktig lege.

lyttende og trygg lege

Lege: Irina Valasach Gåserud Skrevet

Irina Gåserud utfyller en trygghette er første gang på mange år at jeg har fått en så forståelsesfull lege. Hun sender meg til Undersøkelse,rønken prøver mm.
Man slipper å stå så lenge i telefonen før de tar den og det er ikke lang ventetid.

Styr unna

Lege: Michael Kjærnes Kristensen Skrevet

Jeg hadde denne legen i 2 år og ble ikke lyttet til.
Fremstår meget lite omsorgsfull og lytter ikke til samtalen. Ble ikke tatt på alvor og legen gjorde ingenting for å finne ut av min kroniske utmattelse. Ble ikke videresendt til Me-spesialist selv om jeg måtte igjennom en bunke med utredning. Dette ble ikke fulgt opp og Nav fikk heller aldri svar på utvidet lege-erklæring som måtte gjentatt purres på uten svar.
Har man noe med utmattelse, så ville jeg styrt unna denne legen.

Får ikke oppfølging eller hjelpe du trenger

Lege: Michael Kjærnes Kristensen Skrevet

Er du psykisk syk eller har noen diagnoser generelt så styr unna..Etter lange år om å få hjelo så måtte jeg til slutt bytte lege da Michael overhode ikke fulgte opp.