Bylegene Moss

Prinsens gate 2 1530 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Bylegene Moss

Omsorgsfull og kunnskapsrik

Lege: Irina Valasach Gåserud Skrevet

Sender til spesialister umiddelbart hvis det er nødvendig. Lytter nøye til pasientens helseplager. Hun tar nok tid til å lytte og undersøke pasienten. Alltid tilgjengelig og hjelpsom.

Beste legen

Lege: Michael Kjærnes Kristensen Skrevet

Han er den beste legen jeg kunne fått.Opplever at jeg blir tatt på alvor,og at han har en genuin interesse av å hjelpe.

Lite empatisk & vanskelig å bli trodd

Lege: Anne Berit Pettersen Skrevet

Jeg hadde Anne Berit fra jeg var 4 til 20, og angrer sårt på at jeg ikke byttet tidligere. Hun er skeptisk, hun tar ikke psykisk helse å alvor og man sitter igjen med følelsen av å ikke bli trodd. Må veldig ofte søke opp problemet, og gir meg ikke flere svar enn jeg får av å søke selv. Hun sier også ofte "det tar vi neste gang"
Jeg har opp gjennom måttet gå til andre (legevakt eller Volvat) for å bli tatt på alvor.
Det var ikke før jeg fikk en ny fastlege hvor jeg faktisk forstå hvor misfornøyd jeg var med Anne Berit.

Anbefaler ingen å ha Anne Berit som fastlege, dessverre. Hun er hyggelig på overflaten, men det når ikke mål. Man skal ikke måtte kjempe for å bli trodd og hørt når man går til legen.

Utrolig hyggelig lege, hun ser hele meg.

Lege: Janicke Kjærnes Kristensen Skrevet

Trygg, hyggelig og en god menneskekjenner. Ikke redd for å sende meg videre hvis nødvendig. Også blitt med på møter ang. Min vei videre i sykdomsforløpet. Kunne ikke fått en bedre lege.

Nøyaktig og ansvarsbevisst

Lege: Irina Valasach Gåserud Skrevet

Jeg har opplevd denne legen som svært dyktig, nøyaktig og ansvarsbevisst. Har sendt meg til en mengde spesialister og utredet skader som har hjulpet meg til å komme videre. Hun er ikke av den hjertelige typen men hun lytter og gjør det hun skal og kan for å hjelpe. Beste legen jeg har hatt!