Bylegene Moss

Prinsens gate 2 1530 Moss

Siste vurderinger av behandlere ved Bylegene Moss

Dyktig og tilstedeværende

Lege: Anne Berit Pettersen Skrevet

Veldig fornøyd med Anne Berit. Hun har alltid tid,tar deg på alvor og lytter. Hun er løsningsorientert og kunnskapsrik.

Helt grei lege

Lege: Irina Valasach Gåserud Skrevet

Hadde Irina som fastlege bare kort tid før jeg byttet.Jeg var innom henne bare en gang- øhj time der jeg ble sendt direkte til Kalnes for kirurgisk vurdering.Hun tok seg god tid selv om det var på slutten av dagen,virket relativt faglig flink og var interessert i deg som pasient.Ubehaglig opplevelse hos en av legesekretærene da jeg var innom etter sykehusoppholdet for å ta blodprøver, gjorde at jeg byttet lege.

Empatisk og lyttende

Lege: Janicke Kjærnes Kristensen Skrevet

Er veldig fornøyd med fastlegen! Hun tar seg alltid tid til å lytte, og man føler seg sett og forstått. Synes det er helt topp med e-konsultasjon, så man slipper å dra til legekontoret om det ikke er nødvendig. Sekretær virker proff og ryddig.

Alltid tatt på alvor

Lege: Michael Kjærnes Kristensen Skrevet

Seriøs lege som alltid har fulgt opp alle mine spørsmål og bekymringer. Han har vært min fastlege i alle år han har jobbet som det.

Meget fornøyd.

Lege: Anne Berit Pettersen Skrevet

Veldig omtenksom. Flink til å følge opp. En dyktig lege og hun har alltid trodd på meg. Har full tillit til Anne Berit.