Marthe-Lise Næss-Andresen

Konglungveien 195 1392 Vettre
Marthe-Lise Næss-Andresen er en av 49 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Marthe-Lise Næss-Andresen

Fantastisk lege!

Marthe-Lise er lyttende, trygg, dyktig og oppleves som genuint interessert og omsorgsfull. Hun er ikke bare dyktig på det medisinske, men også veldig lett å åpne seg for.

Helsesekretæren er fantastisk flink til å ta blodprøver, og de er veldig hyggelige og serviceinnstilte. Hurra for Vettre legesenter, har aldri før syntes det var hyggelig å gå til legen eller ta blodprøver.

Fantastisk dyktig lege!

Den beste legen jeg har hatt!

Er mye hos fastlege på grunn av sykdom. Tar meg alltid alvorlig, er blid, har humor og følger meg opp på best mulig måte!

Oppleves forutinntatt og lite fleksibel

Etter å ha flyttet byttet jeg fastlege til Næss-Andresen på bakgrunn av gode tilbakemeldinger her. Dessverre så svarer mine opplevelser ikke til forventningene.

Fremstår løsningsorientert og effektiv, dessverre på bekostning av evne til å se nyanser, og ta vurderinger basert den faktiske situasjonen i stedet for kun basert på teori om hvordan det bør være.

Opplever dårlig kommunikasjon både med legen og kontorpersonell hvor informasjonen endrer seg etter hvem man snakker med. Da jeg uttrykte min frustrasjon over dette fikk jeg til svar "det har vi aldri opplevd før".

Jeg har forståelse for at legen kan bli forsinket og at det blir noe venting. Samtidig forventer jeg at min tid (15 min) ikke skal forkortes for å ta igjen forsinikelsen. Etter å være forsinket til min avtale følte jeg meg lite velkommen når jeg blir bedt om å avslutte raskt fordi andre pasienter sitter og venter.

Fantastisk lege , varm og kunnskapsrik

Dr Marte-Lise Næss-Andresen er veldig effektiv, dyktig, sosial og medmennskelig utrolig varm. Disse sosiale kvalitetene hun besitter er utrolig viktig fordi hun ser ' hele menneske' fremfor kun ' pasienten'. Hun er en meget god lytter.

En lege som "ser deg" og er grundig

Marthe-Lise er en lege som er grundig, tar heller en prøve for mye enn for lite. Jeg har alltid fått god hjelp fra henne, og føler alltid at hun vil finne årsak. Hun tar seg god tid, ser på deg og lytter til det du sier.
Vil også skryte av helsesekretæren på Vettre legekontor, superkoslig og flink på å ta blodprøver.

En av de beste legene jeg har hatt

Gikk tidligere til Torild Berg hos Holmenlegene og var superfornøyd med henne. Når hun flyttet på seg, måtte jeg se etter en ny lege. Har i mellomtiden testet ut et par andre fastleger i Asker uten å være fornøyd. Da jeg begynte hos Næss-Andresen ble forventningene innfridd fra dag 1. Kort ventetid på å få time, kort ventetid for å komme inn til timen. Hun bryr seg, er god til å følge opp og virker dyktig på sitt fag. Hun er i tillegg fantastisk god med barn og en lege som jeg trygt kan anbefale. Synes også damene i resepsjonen er helt topp og kontorene har en hyggelig atmosfære.

Flink lege

Jeg opplevde henne som en flink lege. Sympatisk og avslappet, som gjorde meg rolig. Jeg ser frem til å gå til henne fremover.

Super lege

Kjempehyggelig lege som følger opp og henviser videre ved behov. Har kontrollert en del blodprøver hos henne, og da har hun fulgt opp med telefonsamtaler for å diskutere resultater. Hun jobber bare 2-3 dager i uka, men så langt har ikke det vært noe problem, og jeg går ut ifra at man får time hos hennes kollega på senteret hvis man trenger akutt time samme dag. Anbefales! :)

Veldig bra lege og legesenter! Anbefales!

Jeg har nylig flyttet til Asker og skulle bytte fastlege. Dette gjorde jeg en tidlig morgen og sendte inn en bestilling på legesjekk med en gang, siden det ofte pleier å ta lang tid da det ikke er akutt. Etter en halvtime samme dag ringte telefonen og jeg fikk legetime en time etterpå. Hun jeg snakket med var behjelpelig med veibeskrivelse og veldig hyggelig siden jeg ikke var så godt kjent. De var vennlige og behjelpelige på legekontoret og legen tok seg god tid til meg og var pratsom og vennlig! Jeg følte meg veldig godt ivaretatt. Også veldig flinke de på laben. Dette var et veldig godt førsteinntrykk! Jeg er glad for at jeg nå har fått en kvinnelig fastlege, da jeg tidligere kun har hatt mannlige. Anbefaler denne legen og dette legekontoret på det sterkeste.

Veldig hyggelig og dyktig lege

Veldig hyggelig og ung lege, som tar seg tid og bryr seg om pasienten. Er selv om kvinne som setter stor pris på å få komme til en kvinnelig lege.