Marthe-Lise Næss-Andresen

Vettre Legekontor

Slemmestadveien 174 1392 Vettre
Marthe-Lise Næss-Andresen er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Marthe-Lise Næss-Andresen

Fantastisk lege , varm og kunnskapsrik

Dr Marte-Lise Næss-Andresen er veldig effektiv, dyktig, sosial og medmennskelig utrolig varm. Disse sosiale kvalitetene hun besitter er utrolig viktig fordi hun ser ' hele menneske' fremfor kun ' pasienten'. Hun er en meget god lytter.

En lege som "ser deg" og er grundig

Marthe-Lise er en lege som er grundig, tar heller en prøve for mye enn for lite. Jeg har alltid fått god hjelp fra henne, og føler alltid at hun vil finne årsak. Hun tar seg god tid, ser på deg og lytter til det du sier.
Vil også skryte av helsesekretæren på Vettre legekontor, superkoslig og flink på å ta blodprøver.

En av de beste legene jeg har hatt

Gikk tidligere til Torild Berg hos Holmenlegene og var superfornøyd med henne. Når hun flyttet på seg, måtte jeg se etter en ny lege. Har i mellomtiden testet ut et par andre fastleger i Asker uten å være fornøyd. Da jeg begynte hos Næss-Andresen ble forventningene innfridd fra dag 1. Kort ventetid på å få time, kort ventetid for å komme inn til timen. Hun bryr seg, er god til å følge opp og virker dyktig på sitt fag. Hun er i tillegg fantastisk god med barn og en lege som jeg trygt kan anbefale. Synes også damene i resepsjonen er helt topp og kontorene har en hyggelig atmosfære.

Flink lege

Jeg opplevde henne som en flink lege. Sympatisk og avslappet, som gjorde meg rolig. Jeg ser frem til å gå til henne fremover.

Super lege

Kjempehyggelig lege som følger opp og henviser videre ved behov. Har kontrollert en del blodprøver hos henne, og da har hun fulgt opp med telefonsamtaler for å diskutere resultater. Hun jobber bare 2-3 dager i uka, men så langt har ikke det vært noe problem, og jeg går ut ifra at man får time hos hennes kollega på senteret hvis man trenger akutt time samme dag. Anbefales! :)