Marthe-Lise Næss-Andresen

Autorisasjon (2007)

Vettre Legekontor Telefonnummer66 78 24 5966 78 24 ...
Konglungveien 202 1392 Vettre
Marthe-Lise Næss-Andresen er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Marthe-Lise Næss-Andresen

Grundig og empatisk

Tett og god oppfølging. Empatisk, flink til å henvise og veldig imøtekommende.Føler meg alltid godt ivaretatt. Hun har, ved fravær, sørget for gode vikarer.

Flink lege som jeg kan stole på

Marthe-Lise er en flink lege, hyggelig og jeg føler at jeg blir lyttet til og tatt på alvor. Ved behov skriver hun henvisning til spesialist.

De ansatte i resepsjonen er alltid hyggelig og flinke til å ta prøver.

Flott at jeg kan bestille time på nettet slik at jeg slipper å sitte i telefonkø.

Elsker fastlegen min!

Jeg har hatt Marthe-Lise som fastlege i noen år nå, og jeg er utrolig glad for det. Hun er snill, vennlig, behagelig å prate med, faglig dyktig og gjør fornuftige valg. Hun holder tråden på hva vi har snakket om tidligere selv om vi ikke har så hyppig kontakt, og følger opp på det som trengs. Det fungerer fint å veksle mellom fysisk oppmøte og e-konsultasjon ut ifra hva som er behovet, og ved e-konsultasjon er det rask respons. Jeg er veldig glad i fastlegen min og håper å ha henne i mange, mange år framover.

Misfornøyd

Til tider hyggelig, men det virker som det kommer an på dagen. Opplever at hun til tider er usikker, ikke hører/tror på deg som pasient. Opplevd at det er blitt tatt prøver uten samtykke. Første gangene hos henne opplevde jeg henne som en dyktig lege, men etterhvert oppleves det som hun har lite tid.
Det er mye ventetid på venteværelset før man kommer inn, og jeg har også opplevd at jeg har måttet forte meg på timen så det kan tas igjen tapt tid for andre pasienter.

Trygg og flink

Hun har tid til å lytte på meg/barna mine sine problemer. Snill og en veldig god lege. Jeg stolthet på henne når jeg var gravid.