Marthe-Lise Næss-Andresen

Konglungveien 195 1392 Vettre
Marthe-Lise Næss-Andresen er en av 48 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Marthe-Lise Næss-Andresen

Fantastisk dyktig lege!

Den beste legen jeg har hatt!

Er mye hos fastlege på grunn av sykdom. Tar meg alltid alvorlig, er blid, har humor og følger meg opp på best mulig måte!

Oppleves forutinntatt og lite fleksibel

Etter å ha flyttet byttet jeg fastlege til Næss-Andresen på bakgrunn av gode tilbakemeldinger her. Dessverre så svarer mine opplevelser ikke til forventningene.

Fremstår løsningsorientert og effektiv, dessverre på bekostning av evne til å se nyanser, og ta vurderinger basert den faktiske situasjonen i stedet for kun basert på teori om hvordan det bør være.

Opplever dårlig kommunikasjon både med legen og kontorpersonell hvor informasjonen endrer seg etter hvem man snakker med. Da jeg uttrykte min frustrasjon over dette fikk jeg til svar "det har vi aldri opplevd før".

Jeg har forståelse for at legen kan bli forsinket og at det blir noe venting. Samtidig forventer jeg at min tid (15 min) ikke skal forkortes for å ta igjen forsinikelsen. Etter å være forsinket til min avtale følte jeg meg lite velkommen når jeg blir bedt om å avslutte raskt fordi andre pasienter sitter og venter.

Fantastisk lege , varm og kunnskapsrik

Dr Marte-Lise Næss-Andresen er veldig effektiv, dyktig, sosial og medmennskelig utrolig varm. Disse sosiale kvalitetene hun besitter er utrolig viktig fordi hun ser ' hele menneske' fremfor kun ' pasienten'. Hun er en meget god lytter.

En lege som "ser deg" og er grundig

Marthe-Lise er en lege som er grundig, tar heller en prøve for mye enn for lite. Jeg har alltid fått god hjelp fra henne, og føler alltid at hun vil finne årsak. Hun tar seg god tid, ser på deg og lytter til det du sier.
Vil også skryte av helsesekretæren på Vettre legekontor, superkoslig og flink på å ta blodprøver.

En av de beste legene jeg har hatt

Gikk tidligere til Torild Berg hos Holmenlegene og var superfornøyd med henne. Når hun flyttet på seg, måtte jeg se etter en ny lege. Har i mellomtiden testet ut et par andre fastleger i Asker uten å være fornøyd. Da jeg begynte hos Næss-Andresen ble forventningene innfridd fra dag 1. Kort ventetid på å få time, kort ventetid for å komme inn til timen. Hun bryr seg, er god til å følge opp og virker dyktig på sitt fag. Hun er i tillegg fantastisk god med barn og en lege som jeg trygt kan anbefale. Synes også damene i resepsjonen er helt topp og kontorene har en hyggelig atmosfære.