Marthe-Lise Næss-Andresen

Autorisasjon (2007)

Vettre Legekontor Telefonnummer66 78 24 5966 78 24 ...
Konglungveien 202 1392 Vettre
Marthe-Lise Næss-Andresen er en av 84 fastleger i Asker

Siste vurderinger av Marthe-Lise Næss-Andresen

Trygg, flink

Hører på det jeg har å si, føler meg trygg. Hun får meg aldri til å føle at jeg "klager", og hun tar plagene mine på alvor. Flink til å henvise til spesialist og stoler på henne til å gjøre det som er best for meg. Også generelt veldig hyggelig og snill.

Dyktig og Lyttende

Svært fornøyd med hun som lege.
Opplever at hun raskt forstår min situasjon, setter seg inn i problemet og løser det effektivt. Gir tips og råd som kan bidra til å forebygge skader og sykdommer senere.

Skuffet

Følte meg lite sett som menneske, satt mest å stirret på dataen og skrev. Hadde ikke tid til å snakke eller høre på hva jeg hadde å si, var bare opptatt av hvilke prøver hun skulle ta. Utrolig skuffende, særlig etter å ha valgt henne etter å ha lest vurderinger her.

Fantastisk lege!

Marthe-Lise er lyttende, trygg, dyktig og oppleves som genuint interessert og omsorgsfull. Hun er ikke bare dyktig på det medisinske, men også veldig lett å åpne seg for.

Helsesekretæren er fantastisk flink til å ta blodprøver, og de er veldig hyggelige og serviceinnstilte. Hurra for Vettre legesenter, har aldri før syntes det var hyggelig å gå til legen eller ta blodprøver.

Fantastisk dyktig lege!

Den beste legen jeg har hatt!

Er mye hos fastlege på grunn av sykdom. Tar meg alltid alvorlig, er blid, har humor og følger meg opp på best mulig måte!