Kamil Daibes

Allmennlegespesialist, fastlege og ortopedisk kirurg

• Allmennmedisin
  • Ortopedisk kirurgi

Autorisasjon (2006)

0 av 1900

Knarvik legekontor Telefonnummer56 35 78 7856 35 78 ...
Kvassnesveien 48 5914 Isdalstø
Kamil Daibes er en av 30 fastleger i Alver

Siste vurderinger av Kamil Daibes

Lege Kamil Daibes

Har hatt en del forskjellige leger frem til no, men Kamil er virkelig en flott lege. Tar problemene på alvor og sender meg kjapt videre til utredning om han er usikker😊 Jeg vil anbefale han på det sterkeste og jeg føler meg trygg med hans behandling 😊

Overfladisk, bruker lite tid.

Som flere skriver så er min erfaring også at dette er en lege som heller skriver ut resepter enn å finne ut hva som egentlig er problemet. Veldig vanskelig å få henvisninger / sykemelding og han tar seg svært kort tid til å lytte. En time der varer maksimalt i ti minutter, som oftest kortere. Det virker som det er lettere og tar langt kortere tid å skrive ut medisin enn å lytte. Opplever det også som om han ikke leser tidligere journaler ordentlig og derfor ikke får med seg viktig informasjon. Han er spesialist i ortopedi, men dette ble jeg svært overrasket over å høre da han aldri har undersøkt mine helseproblemer med et dårlig kne.

Kunnskapsrik og interessert

Lytter til helhetsbildet og fremstår kunnskapsrik og med interesse for å finne ut av problematikken man kommer med. Også rask og enkel kommunikasjon ved kontakt via helsenorge.

STRESSET OG LITE TILSTEDE

Virker som han alltid har dårlig tid og ikke stor interesse av å høre på pasienten. Vil ha deg fortest mulig inn og ut. Har aldri vært der lengre en tre minutter. Lav terskel for å skrive ut resepter.

Fantastisk!!

Jeg har hatt Kamil som fastlege i to år og er svært fornøyd. Han er utrolig dyktig, nøyaktig og forståelsesfull. Han møter både fysiske og psykiske helseutfordringer med respekt og god innsikt. Han ordner fort opp i alt fra henvisninger til fornyelse av resepter. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt av Kamil og kan anbefale han på det varmeste.