Kamil Daibes

Allmennlegespesialist, fastlege og ortopedisk kirurg

• Allmennmedisin
  • Ortopedisk kirurgi

Autorisasjon (2006)

0 av 1900

Knarvik legekontor Telefonnummer56 35 78 7856 35 78 ...
Kvassnesveien 48 5914 Isdalstø
Kamil Daibes er en av 30 fastleger i Alver

Siste vurderinger av Kamil Daibes

Skuffende

Veldig bra førsteinntrykk!!
Flink og rask til å følge opp reseptbestilling.Virker som en praktisk lege, men desverre meget skuffende og lite engasjert i å hjelpe til å finne nye svar og løsninger. Viste ikke empati og opplevdes som ufin i måten han kommuniserer på når ikke alt gikk «hans vei». Ikke å annbefale for sykdommer som ikke kan finnes svar på med en gang. Virket for meg som han heller ikke ønsket den type pasienter. Jeg er skuffet, men ønsker han god læring videre og håper han behandler fremtidige pasienter mer verdifullt. Flott legesenter og opplevd høflig betjening!

Ikke som forventet

Bra førsteinntrykk som viste en lege som var interessert, lyttende og imøtekommende. Men det ble visket ut litt etter litt for hvert besøk. Veldig ivrig med å skrive ut resepter og medisiner - gjerne litt for ivrig. Villig til å omsider henvise videre til spesialist, men ikke behjelpelig på å finne spesialister og relevante avdelinger. Dette måtte jeg finne ut av selv - for å deretter be han om henvisning. Får følelsen av at han ikke kunne fått meg fort nok ut av kontoret, og at han ikke er interessert. Ikke en god følelse å sitte med når man går fra legekontoret.

Ellers kort ventetid og han er som regel noenlunde presis med timene, men det hjelper dessverre lite når man blir møtt med likegyldighet. Ble bytting av fastlege for meg for første gang noensinne.. trist ettersom førsteinntrykket var bra.

Fantastisk

ENDELIG en lege som ser sammenhenger mellom plager, og tar ting på alvor! Nøler ikke med å henvise videre om det er noe han er usikker på. Kunne ikke bedt om en bedre lege :)

Flinkeste legen jeg har hatt!

Vil skryte mye av denne legen. Han virker som han virkelig er glad i jobben sin. Hyggelig og imøtekommende. Jeg har bare positivt å komme med!

flink og kunnskapsrik

En dyktig lege som forstår og tar seg tid til å lytte på hva du har å si. Aldri måttet vente lenge på time.