Lars Thore Fadnes

Autorisasjon (2013)

Lars Thore Fadnes er en av 254 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Lars Thore Fadnes

Fadnes er smart lege.

Han er flink og god behandling lege. jeg liker ham så mye. jeg hadde god erfaring hos han. når jeg besøkt ham funns smilende doktor. han behandler fysisk og psykisk. jeg glemte ikke når jeg snakket om min familie han gråter.

Så fornøyd og glad jeg har Dr.Fadnes som min lege.

Tar meg alltid godt i mot og tar meg i hånden, smilende, behagelig, trygg og dyktig! Føler meg alltid sett og at han tar meg på alvor. Fadnes husker ting vi har snakket om ved tidligere legebesøk og spør om hvordan det står til, ikke bare fysisk men også psykisk. Dette er en lege jeg føler meg 100% trygg på å kunne snakke åpent om hvordan jeg har det om jeg er så uheldig å ikke være frisk. Og om han er usikker på noe så undersøker han i de oppslagsverkene han har, eller bruker sine kontakter, og henvender meg videre om det trengs. Tar seg god tid til å forklare om det er noe som man lurer på etc.

Anbefaler virkelig denne legen!

Tar plagene dine på alvor

Fjellsiden legesenter er svært dyktige, man kommer til raskt og problemer blir ordnet. Lars er flink til å henvise til riktig instans og tar deg på alvor. Han kan anbefales!

Lytter øre, medmenneskelig og fornuftige

Jeg først ble kjent med Fadnes da han jobbet som vikar for min forrige fastlege som var sykemeldt. Jeg har alltid opplevd at han lytter og ser på meg når jeg snakker og at han faktisk hører hva jeg sier. Han er veldig sympatisk og åpen for diskusjon om helseplager og behandling og han tyr bestandig til sunn fornuft framfor medisinering, noe som jeg setter enormt stor pris på. Jeg ville ikke omtalt han som punktlig når det gjelder å holder seg til tidsskjema men grunnen til det er nok at han han tar den tiden som trengs for hver og en pasient og dermed har jeg ingenting imot å måtte vente 20 min ekstra. Da jeg fikk beskjed at Fadnes hadde fått eget praksis byttet jeg fastlege omgående. Jeg kan anbefale ham på det varmeste.

En av de bedre leger jeg har hatt

Fadnes tar den lille ekstra tiden som trengs og jeg føler meg ikke kastet ut etter endt samtale. Han har skjønt at jeg kan le selv om smertene er alvorlige.Han hører på meg og husker hva jeg har sagt,dette er spesielt viktig etter at jeg har hatt noen skikkelige opprivende møter med Haukeland.Da er det godt å komme til Fadnes:)