Farzan Javad

Autorisasjon (2011)

Farzan Javad er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Farzan Javad

Grundig og kunnskapsrik

Dr. Javad er en utrolig grundig og kunnskapsrik lege. Han finner ut av ting, forklarer og behandler på riktig måte. Tar seg god tid og stresser ikke med å ha deg ut igjen. Virker veldig profesjonell.
Legesekretæren er også veldig flink og profesjonell. Ryddig dame med mye kunnskap!

Den beste legen jeg har hatt.

Dr. Javad er flink,nøye og tar seg alltid tid til å lytte. Føler meg alltid trygg på at mine problemer blir tatt alvorlig.

Noggrann, intresserad och pedagogisk.

F.J. är en utmärkt fastlege. Lätt att få tid hos. Fokuserad på att upptäcka hälsorisker och förebygga sjukdom. Har stor tillit till honom.

Han virker empatisk og grundig

Farzan er den beste legen jeg har hatt. Han virker empatisk, grundig, positiv, reflektert, forståelsesfull og dyktig. Han tar seg god tid til pasienten, lytter oppmerksomt til hva du sier, og har god humor! Han er flink til å fjerne føflekker og syr pent. Anbefaler han på det sterkeste!

solid lege på solid kontor

Men jeg har nylig byttet til Javad etter 3 år på dysdiden legekontor. Bar den store forskjellen at jeg kommer raskt ferm på telefon er jo overraskende. At jeg også får tildelt en time innen rimelig tid er neste overraskelse. Legesekretæren er imponerende effektiv og profesjonell. Dr. Javad er bra. Hans relativt unge alder tilsier jo at han ikke har all verdens erfaring, men han er meget grundig og tar meg på alvor, og jeg føler at han har tid til meg.