Kine Fredrikke Dyremyhr

Autorisasjon (2012)

Kine Fredrikke Dyremyhr er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kine Fredrikke Dyremyhr

Ubehagelig

Man skal ikke forvente at fastlegen er kjempeempatisk, men fikk meg til å føle meg ille til mote av å være der.

Great doctor during pregnancy

I'm now leaving this doctor because I've moved so I will write a review. I saw this doctor throughout my first pregnancy. She was always kind, intelligent, and very knowledgeable about pregnancy and post partum (for example, understanding about pelvic floor issues about birth, not just shrugging away my concern). She seems very capable and I felt like I was in good hands.

The office is old and ugly, but it's definitely worth it for the good care from Dr Dyremyhr. I recommend

Fabelaktig

Kine Fredrikke ser pasientene med en varme, profesjonalitet og medmenneskelighet som er unik. Hun gir en tydelig medisinsk forklaring og fremstår som et menneske som ser pasienten som et medmenneske med likeverd og tar pasienten på alvor.

Uprofesjonelt legesenter, ok lege

Etter ~6 år takker jeg for meg, og det er dessverre ikke med særlig tungt hjerte jeg sier farvel.

Dette legekontoret har mange utfordringer. Jeg har valgt å skrive en evaluering fordi jeg ønsker å forventningsstyre fremtidige pasienter, men kanskje også mest for å gi legesenteret noen konkrete tiltak de kan forbedre seg på når det gjelder driften av legesentret.

Her er noen av de:
- Online bookingsystemet har kun timer veldig lenge frem i tid, så det er begrenset hva den funksjonaliteten egentlig er god for.
- De har utrolig lite kontroll på betalingssystemene sine. Jeg har opplevd å bli etter fakturert for tjenester de hadde glemt, det er andre leger som sender faktura enn din egen, de tar plutselig betalt for ting som å analysere blodprøver på egen faktura.
- De har ingen legesekretær lenger noe som gjør at det å kontakte legen over telefon er omtrent umulig. Det lengste jeg har sittet i kø er 1 time og 20 min. Det er ekstremt lenge for bare å forhøre seg om hvorfor man har fått en faktura (ref. forrige punkt).
- Legesenteret er så nedslitt at man føler seg nesten mer syk bare av å sette foten inn der.
- Hjemmesiden er alltid utdatert.

Fastlegen i seg selv gjør en helt tilfredsstillende jobb. Man er inn og ut på avtalt tid og får evaluering av det man kom for.

Lysglimtet på Rodeløkka legesentret er alle vikarene. Har opplevd alle vikarene jeg har hatt de siste 6 årene som engasjerte og oppmerksomme.

Veldig Bra!

Veldig imøtekommende og behjelpelig, tar seg tid til å høre, å er effektiv og profesjonell i sitt yrke ! Føler meg sett forstått og hørt av henne som pasient ! Beste fastlegen jeg har hatt noen gang ! Veldig fornøyd :)