Kine Fredrikke Dyremyhr

Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe

2012

Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe Telefonnummer24 13 13 0024 13 13 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Solhauggt 2 0565 Oslo
Kine Fredrikke Dyremyhr er en av 533 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kine Fredrikke Dyremyhr

Tar deg seriøst

Min opplevelse med Kine har vært kjempepositiv. Hun tar seg alltid tid til å snakke med meg, tar meg seriøst og har møtt meg kjempefint når jeg har vanskelige ting å ta opp. Hun er ofte litt forsinket, med det tror jeg er fordi hun faktisk tar seg tid til å snakke med deg. Så lenge jeg bor i Oslo og Kine er fastlege, kommer jeg ikke til å bytte.

Eneste negative er at legesentreret ikke har sentralbord, og du dermed kan stå lenge i kø for å komme gjennom til legen. Men så har de drop-in hvis du har det travelt.

Imøtekommende og trygg.

Kine Dyremyhr er en meget dyktig lege. Hun fremstod svært profesjonell, var imøtekommende, hyggelig og skapte en avslappet stemning. Jeg er svært fornøyd med å ha henne som fastlege og at det var meget enkelt å bestille legetime på internett.

Dårligste opplevelse i hele livet mitt!

Helt umulig å få tak i noen av legene .

Jeg var kjempe syk to månder siden og trengte å snakke med min lege!! Jeg fikk ikke tak i noen på grunn av resepsjonen !! Jeg fikk den dårligste opplevelse i hele livet mitt!, resepsjonen er "Rett og slett FREKK og uprofesjonell!! ". Resepsjonisten skrek på meg og sa at jeg var ikke registrert i det hele tatt da jeg ringte for å bestille time!! Ettersom måtte jeg ringe HELFO for å få hjelp, de sa at jeg var registrert og bør ikke bli behandlet på denne måten, de prøvde å få tak i henne flere ganger men hun svarte ikke. Noen minutter senere ringte jeg på nytt og hun ville ikke gi meg time, og "hangup" telefonsamtalen på meg "TRE GANGER" mens jeg snakket, ventet på svar, eller spurte etter navnet hennes!! Sånne personer passer ikke i jobb innen omsorg og helse . Minus 1000 stjerner!! *Skal bytte legen nå uten å ha fått sjansen til å se henne.

Helt umulig få tak i legene!!

Helt umulig å få tak i noen av legene.. Jeg skulle på oppfølging hos fastlege da jeg er gravid, men får ikke time. Kjedelig å bruke hele ferien på å ringe. Vurderer og bytte fastlege. Kine Fredrikke Dyhremyr er en utrolig varm og dyktig lege, men det at det er så vanskelig å få tak i noen gjør det hele ganske vanskelig.

Umulig å få kontakt med

Rodeløkka Legesenter har et latterlig dårlig bestillingssystem. Man ringer til fellesnummeret og blir bedt om å taste nummeret til fastlegen og blir sittende og vente. Lenge. Enda lenger. Enda, enda lenger. Det er flere leger på Rodeløkka Legesenter, men de har ingen sekretærer, ingen tilbakeringingfunksjon. Bare en automatisk telefonsvarer som gir beskjed om at du fortsatt står i kø og plassnummeret.

Beklager, men det er rett og slett ikke bra nok at man må vente på telefonen 30+ minutter for å få kontakt. Har dere ingen respekt for at pasientene deres har andre ting å drive med enn å vente på telefonen latterlig lenge når det finnes enkle løsninger?

Jeg byttet til Rodeløkka da min forrige fastlege gikk av med pensjon da de hadde ledige plasser her, men vil bytte til en annen fastlege så fort som mulig .