Kine Fredrikke Dyremyhr

Rodeløkka Legesenter Fastlegegruppe Kvinne, 31 år

Autorisert2012

Kine Fredrikke Dyremyhr er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kine Fredrikke Dyremyhr

Dårligste opplevelse i hele livet mitt!

Helt umulig å få tak i noen av legene .

Jeg var kjempe syk to månder siden og trengte å snakke med min lege!! Jeg fikk ikke tak i noen på grunn av resepsjonen !! Jeg fikk den dårligste opplevelse i hele livet mitt!, resepsjonen er "Rett og slett FREKK og uprofesjonell!! ". Resepsjonisten skrek på meg og sa at jeg var ikke registrert i det hele tatt da jeg ringte for å bestille time!! Ettersom måtte jeg ringe HELFO for å få hjelp, de sa at jeg var registrert og bør ikke bli behandlet på denne måten, de prøvde å få tak i henne flere ganger men hun svarte ikke. Noen minutter senere ringte jeg på nytt og hun ville ikke gi meg time, og "hangup" telefonsamtalen på meg "TRE GANGER" mens jeg snakket, ventet på svar, eller spurte etter navnet hennes!! Sånne personer passer ikke i jobb innen omsorg og helse . Minus 1000 stjerner!! *Skal bytte legen nå uten å ha fått sjansen til å se henne.

Helt umulig få tak i legene!!

Helt umulig å få tak i noen av legene.. Jeg skulle på oppfølging hos fastlege da jeg er gravid, men får ikke time. Kjedelig å bruke hele ferien på å ringe. Vurderer og bytte fastlege. Kine Fredrikke Dyhremyr er en utrolig varm og dyktig lege, men det at det er så vanskelig å få tak i noen gjør det hele ganske vanskelig.

Umulig å få kontakt med

Rodeløkka Legesenter har et latterlig dårlig bestillingssystem. Man ringer til fellesnummeret og blir bedt om å taste nummeret til fastlegen og blir sittende og vente. Lenge. Enda lenger. Enda, enda lenger. Det er flere leger på Rodeløkka Legesenter, men de har ingen sekretærer, ingen tilbakeringingfunksjon. Bare en automatisk telefonsvarer som gir beskjed om at du fortsatt står i kø og plassnummeret.

Beklager, men det er rett og slett ikke bra nok at man må vente på telefonen 30+ minutter for å få kontakt. Har dere ingen respekt for at pasientene deres har andre ting å drive med enn å vente på telefonen latterlig lenge når det finnes enkle løsninger?

Jeg byttet til Rodeløkka da min forrige fastlege gikk av med pensjon da de hadde ledige plasser her, men vil bytte til en annen fastlege så fort som mulig .

Flott lege, umulig å få time.

Jeg valgte doktor Dyremyhr fordi hun hadde masse plass på listen.
Hun er fantastisk hyggelig og profesjonell men har valgt helt feil legekontor. De har ikke resepsjon så jeg må vente til hun får ledig tid mellom visittene og når jeg har vært innom og tatt tester har labaratoriet sett helsefarlig ut med bioavfallet så overfylt at det lå på gulvet i tillegg. Håper hun får seg ett bedre kontor da hadde hun vært perfekt.

Anbefales

Den beste legen jeg har hatt! Punktlig, forståelsefull, empatisk og proff. Sender henvisninger raskt og følger opp. Bruker god tid på meg hver gang. Har aldri følt at hun har stresset med å bli ferdig med timen, slik jeg har opplevd hos mange andre leger. Kort ventetid på venterommet. Har aldri opplevd kø til laboratoriet. Eneste minus er at legesenteret ikke har resepsjonist. Alt i alt, Dyremyhr anbefales!