Kine Fredrikke Dyremyhr

Autorisasjon (2012)

Kine Fredrikke Dyremyhr er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kine Fredrikke Dyremyhr

Veldig flink, men vanskelig å få tak i

Veldig dyktig lege som jeg har mye tillit til. Lett å prate med og tar ting seriøst. Veldig varm, hjelpsom og empatisk. Dessverre så opplever jeg at det er veldig vanskelig å få tak i henne, samt lang ventetid (flere uker) på legetimer. Hun har i tillegg nesten hele min tid hos henne siden 2019 hatt vikar, fullt eller delvis. Det «negative» er at legesenteret ikke har en resepsjon, men at man må ringe selve legen og dette medfører lange ventetider da legen så klart har timer. Dette er tredje gangen jeg ringer inn flere ganger om dagen for noe som haster (lang ventetid og ingen som tar tlf), hvor telefonen de lover at er åpen til kl 15, er stengt til etter f.eks helgen når det fremdeles er flere timer til den tid. Jeg bytter nå lege da det er viktig for meg å ha en lege man faktisk kommer i kontakt med. Utenom dette så er hun veldig flink.

Imøtekommende og dyktig

Hyggelig og imøtekommende. Lytter og tar seg tid. Fremstår som faglig dyktig. Har kunnskap om systemer, regelverk mv.

Dyktig vikar

Kun møtt vikaren Kine har nå, Beyda. Hun tar meg meget seriøst, henviser og følger opp. Lytter, viser empati, er handlingskraftig og kompetent. Ja det er noen ganger litt lang ventetid på tlf, men fungerer fint å bestille time på nett. Måtte heller ikke vente mer enn 3 min sist jeg var hos henne på legekontoret. Selve legekontoret er ikke akkurat noe å skryte av, men de gangene jeg må til legen venter jeg gjerne 20 min for å få hjelp på tlf, og overlever ett slitt bygg når legen er så imøtekommen.

Alltid vikar

Etter snart to år ved Rodeløkka legekontor med Kine Dyremyr som fastlege, har jeg fremdeles ikke møtt henne. Etter flere ulike vikarer har vi nå fått nok.

Rodeløkka legesenter er også kanskje det tristeste legekontoret i hele verden. Umulig å komme gjennom på tlf og å bestille time.

Elendig legekontor og stadig vikar skifte

Var hos henne kun en gang for flere år siden ellers kun ulike vikar som er slitsomt å forholde seg til. Umulig å booke time hos Rodeløkka legesenter, booking på nettsiden blir alltid kansellert, tar flere timer å få svar på tlf.