Kine Fredrikke Dyremyhr

Fastlege
Kvinne, 40 år

Godkjenning

Autorisasjon (2012)

Ledige plasser

0 av 1400
Motta varsel hvis denne legen får ledig plass

Venteliste

35 personer

Sist ledig plass

Se når legen sist åpnet sin liste for nye pasienter utenom ventelisten

Advarsler

Sjekk eventuelle reaksjoner fra Helsetilsynet

Vurderings­varsel

Bli varslet når nye vurderinger blir publisert

Praksis

Kine Fredrikke Dyremyhr er en av 609 fastleger i Oslo

Brukernes vurderinger

Om vurderingene
Samlet vurdering
(30)
30 vurderinger
Tilgjengelighet
(26)
26 vurderinger
Tillit og kommunikasjon
(22)
22 vurderinger
Service
(22)
22 vurderinger

Siste vurderinger av Kine Fredrikke Dyremyhr

Uprofesjonelt legesenter, ok lege

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Etter ~6 år takker jeg for meg, og det er dessverre ikke med særlig tungt hjerte jeg sier farvel.

Dette legekontoret har mange utfordringer. Jeg har valgt å skrive en evaluering fordi jeg ønsker å forventningsstyre fremtidige pasienter, men kanskje også mest for å gi legesenteret noen konkrete tiltak de kan forbedre seg på når det gjelder driften av legesentret.

Her er noen av de:
- Online bookingsystemet har kun timer veldig lenge frem i tid, så det er begrenset hva den funksjonaliteten egentlig er god for.
- De har utrolig lite kontroll på betalingssystemene sine. Jeg har opplevd å bli etter fakturert for tjenester de hadde glemt, det er andre leger som sender faktura enn din egen, de tar plutselig betalt for ting som å analysere blodprøver på egen faktura.
- De har ingen legesekretær lenger noe som gjør at det å kontakte legen over telefon er omtrent umulig. Det lengste jeg har sittet i kø er 1 time og 20 min. Det er ekstremt lenge for bare å forhøre seg om hvorfor man har fått en faktura (ref. forrige punkt).
- Legesenteret er så nedslitt at man føler seg nesten mer syk bare av å sette foten inn der.
- Hjemmesiden er alltid utdatert.

Fastlegen i seg selv gjør en helt tilfredsstillende jobb. Man er inn og ut på avtalt tid og får evaluering av det man kom for.

Lysglimtet på Rodeløkka legesentret er alle vikarene. Har opplevd alle vikarene jeg har hatt de siste 6 årene som engasjerte og oppmerksomme.

Veldig Bra!

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Veldig imøtekommende og behjelpelig, tar seg tid til å høre, å er effektiv og profesjonell i sitt yrke ! Føler meg sett forstått og hørt av henne som pasient ! Beste fastlegen jeg har hatt noen gang ! Veldig fornøyd :)

Veldig flink, men vanskelig å få tak i

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Veldig dyktig lege som jeg har mye tillit til. Lett å prate med og tar ting seriøst. Veldig varm, hjelpsom og empatisk. Dessverre så opplever jeg at det er veldig vanskelig å få tak i henne, samt lang ventetid (flere uker) på legetimer. Hun har i tillegg nesten hele min tid hos henne siden 2019 hatt vikar, fullt eller delvis. Det «negative» er at legesenteret ikke har en resepsjon, men at man må ringe selve legen og dette medfører lange ventetider da legen så klart har timer. Dette er tredje gangen jeg ringer inn flere ganger om dagen for noe som haster (lang ventetid og ingen som tar tlf), hvor telefonen de lover at er åpen til kl 15, er stengt til etter f.eks helgen når det fremdeles er flere timer til den tid. Jeg bytter nå lege da det er viktig for meg å ha en lege man faktisk kommer i kontakt med. Utenom dette så er hun veldig flink.

Imøtekommende og dyktig

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Hyggelig og imøtekommende. Lytter og tar seg tid. Fremstår som faglig dyktig. Har kunnskap om systemer, regelverk mv.

Dyktig vikar

Skrevet
Samlet vurdering
Tilgjengelighet
Tillit og kommunikasjon
Service

Kun møtt vikaren Kine har nå, Beyda. Hun tar meg meget seriøst, henviser og følger opp. Lytter, viser empati, er handlingskraftig og kompetent. Ja det er noen ganger litt lang ventetid på tlf, men fungerer fint å bestille time på nett. Måtte heller ikke vente mer enn 3 min sist jeg var hos henne på legekontoret. Selve legekontoret er ikke akkurat noe å skryte av, men de gangene jeg må til legen venter jeg gjerne 20 min for å få hjelp på tlf, og overlever ett slitt bygg når legen er så imøtekommen.

Vis flere...