Kine Fredrikke Dyremyhr

Autorisasjon (2012)

Kine Fredrikke Dyremyhr er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Kine Fredrikke Dyremyhr

Flink lege!

Hun er kunnskapsrik, omsorgsfull og tar deg på alvor. Alltid enkelt å få time, noe venting på venterommet på påregnes, slik som det også er hos de fleste andre legekontor. Anbefales!

veldig dyktig, alltid god nok tid til pasienten.

Ved to andre legesentre jeg tidligere har brukt i Oslo, har jeg følt at legen alltid stresset med å bli ferdig med timen.

Dr. Kine Dyremyhr er totalt motsatt av de.
Hun er en meget dyktig lege, og har alltid god tid til pasienten.
Jeg er veldig fornøyd.

Snill, hyggelig og punktelig!

Dette er en ung lege, men veldig flink, snill og god til å lytte. Proff utstråling, kompetanse og god på kommunikasjon. For tiden er det lett å sette seg på listen til Dr Dyremyhr, ettersom hun er nyetablert, så her bør folk benytte sjansen, da det sikkert ikke går lang tid før hun har full liste. Dr Dyremyhr har ingen problemer med henvisninger, og lett å få kontakt telefonisk, selvom man kan få vente 5-10 min i telefon, idet legesenteret mangler resepsjonist. Som lege er Kine Dyremyhr hyggelig og flink, men selve legesenteret kan til tider være en utfordring. De har ingen resepsjonist for timebestilling/pasientkontakt/reseptbestilling. Her må man ringe direkte til legen for å få time. Iflg hjemmesiden kreves det som oftest legetime for å få resept, og ved akutt time må man bare komme seg til legesenteret og ta kølapp. Sykepleieren som tar blodprøver er til enhver tid smilende, veldig hyggelig og hjelpsom. Lite koselig venterom. Legekontoret har sentral beliggenhet nær Carl Berners Plass/Trondheimsveien/Sofienberg. Kun gateparkering.