Shruti Prabhu Singh

Autorisasjon (2010)

Shruti Prabhu Singh er en av 603 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Shruti Prabhu Singh

Høflig men stresset

Hun har vært min lege siden hun begynte på Ensjølegesenter, og har vært dårlig til å diagonsere.Anbefales ikke.

Kunnskapsrik, behagelig og empatisk

Har egentlig en annen lege ved senteret, men fikk time hos henne med tenåring da fastlegen hadde fri. Svært behagelig, respektfull og kunnskapsrik lege som er god til å lytte og kommunisere. Anbefales varmt.

Damene på laboratorium og i skranke er derimot et annet kapittel. Noen er tydelig sure og uhøflige, gir medisinsk feilinformasjon over telefon og vannbeholderen i resepsjonen er kronisk tom.

Empatisk og løsningsorientert

Jeg har hatt Singh som fastlege siden hun begynte på Ensjø legesenter og er veldig fornøyd. Hun er god til å lytte, viser forståelse - men stiller også krav. Jeg har tidvis vært langtidssykmeldt, og der den tidligere fastlegen ikke var så god på oppfølging, som er viktig for å komme tilbake i arbeid, viser Singh at hun tar problematikk som faktisk kan løses på såpass alvor at det forkorter sykefraværet (justering av medisiner, riktige tiltak underveis, henvisning til spesialister).

Profesjonell, kunnskapsrik og behagelig

Jeg har benyttet mange forskjellige leger gjennom mange år (fastleger og spesialister), og dette en av de beste. Det er ikke så mye mer å si enn de tre ordene i tittelen. Shruti Prabhu Singh gjør jobben slik den bør gjøres.

Hyggelig og lyttende

Jeg og barna har hatt henne som fastlege siden hun begynte på Ensjø legesenter og vi er veldig fornøyd med henne. Hun er løsningsorientert, lyttende og empatisk.
Jeg er dessverre helt enig i at servicen ellers på legesenteret ikke er optimal og trekker litt ned for helhetsinntrykket. Barna blir alltid høyt prioritert og får time kjapt.