Kirsti Stråtveit Bolsøy

Opus Legesenter AS
Jærveien 12 4319 Sandnes
Kirsti Stråtveit Bolsøy er en av 58 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Kirsti Stråtveit Bolsøy

En lege som virkelig bryr seg!

Kirsti er en kjempeflink lege som følger opp og sjekker alltid hva som er viktig med hensyn til eventuelle andre medisiner du har fra før. Hun har alltid tid og tar raskt kontakt om en har sendt spørsmål via nettet. Omsorgsfull og behagelig, virkelig den beste legen jeg har hatt.

Fantastisk god lege!!

Hun er den mest fantastiske legen jeg noen gang har vært hos! Hun virker oppriktig interessert og tar deg på alvor. Hun er veldig flink til å forklare og ønsker virkelig at du skal forstå det du lurer på.
Anbefales på det varmeste!!

Jeg unner alle en slik fastlege!

Jeg har vært hos denne legen med både mindre og litt større problemer, alt fra allergi og fjerning av føflekk til undersøkelse av prostata med henvisning videre til spesialist. Felles for alle besøkene er at jeg har følt meg utrolig godt ivaretatt og lyttet til. Da det hos spesialist ble konstatert prostatakreft i tidlig fase, ringte denne legen meg opp på kveldstid for å høre hvordan det gikk med meg og om jeg hadde fått med meg alle opplysninger gitt av spesialist. Tror ikke mange fastleger tar seg tid til dette, totalt uventet men veldig hyggelig.

Fantastisk lege og medmenneske

Tar seg god tid. Er en god lytter og ser deg som pasient. Tillitsfull og veldig omgjengelig. Tar pasienten på alvor og er interessert.

Fantastisk!

Kirsti er fantastisk. Rett og slett.
Snill, empatisk, imøtekommende.
Man føler man blir tatt på alvor. Hun sjekker opp, tar en tlf dersom hun er usikker på noe, veldig grundig og nøyaktig.
Hun kan ikke måle seg med noen.