Kirsti Stråtveit Bolsøy

Opus Legesenter AS

Autorisasjon (2007)

Kirsti Stråtveit Bolsøy er en av 63 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Kirsti Stråtveit Bolsøy

Beste legen jeg har hatt :)

Hun er Fantastisk fastlege på alt.Denne legen er helt fantastisk. Hun er dyktig, hyggelig og samvittighetsfull. Hun bryr seg om deg og lytter til det du har og si. Hun tar seg tid og hjelper deg med det du trenger. Hun gir tilbakemelding på sms og holder alltid det hun lover.

Norges beste fastlege?

Dr. Bolsøy er løsningsorientert, faglig meget sterk og har bred erfaring. Hun virker genuint opptatt av sine pasienter og deres helse. Jeg har ingenting å utsette, denne legen fortjener en medalje.

Lyttende, smilende, oppmerksom

Kirsti er en fantastisk lege som det alltid er godt å komme til. Hun er blid, imøtekommende og møter meg med stor respekt. Hun følger alltid opp prøvesvar og sender meg beskjeder, jeg kan alltid stole på at hun passer på meg. Jeg setter stor pris på Kirsti, og anbefaler henne gjerne.

Veldig bra !

Dette er en lege som jeg føler virkelig bryr seg. Hver gang jeg har hatt lege time hos henne så føler jeg meg hørt og får den hjelpen jeg behøver . Hun er veldig sympatisk og har alltid gode råd når du trenger det. Skulle virkelig ønske at alle leger var mer slik som hun er. Hos henne kan du spør om alt uten å føle deg flau eller dum. Hun prater og snakker med deg i stedet for å sitte å se på pc skjermen eller stirre i notisblokken. Hun er virkelig til å anbefale til alle. Jeg er glad for å ha en slik fastlege.

Greit møte

Som stedfortreder i ferien møtte jeg legen som var sympatisk og grundig. MEN: forstod ikke mitt budskap, og kom med en setning da konsultasjonen var over som fortalte meg akkurat det.