Kirsti Stråtveit Bolsøy

Tlf: 51 68 78 50 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Kirsti Stråtveit Bolsøy er en av 59 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Kirsti Stråtveit Bolsøy

Greit møte

Som stedfortreder i ferien møtte jeg legen som var sympatisk og grundig. MEN: forstod ikke mitt budskap, og kom med en setning da konsultasjonen var over som fortalte meg akkurat det.

En lege som virkelig bryr seg!

Kirsti er en kjempeflink lege som følger opp og sjekker alltid hva som er viktig med hensyn til eventuelle andre medisiner du har fra før. Hun har alltid tid og tar raskt kontakt om en har sendt spørsmål via nettet. Omsorgsfull og behagelig, virkelig den beste legen jeg har hatt.

Fantastisk god lege!!

Hun er den mest fantastiske legen jeg noen gang har vært hos! Hun virker oppriktig interessert og tar deg på alvor. Hun er veldig flink til å forklare og ønsker virkelig at du skal forstå det du lurer på.
Anbefales på det varmeste!!

Jeg unner alle en slik fastlege!

Jeg har vært hos denne legen med både mindre og litt større problemer, alt fra allergi og fjerning av føflekk til undersøkelse av prostata med henvisning videre til spesialist. Felles for alle besøkene er at jeg har følt meg utrolig godt ivaretatt og lyttet til. Da det hos spesialist ble konstatert prostatakreft i tidlig fase, ringte denne legen meg opp på kveldstid for å høre hvordan det gikk med meg og om jeg hadde fått med meg alle opplysninger gitt av spesialist. Tror ikke mange fastleger tar seg tid til dette, totalt uventet men veldig hyggelig.

Fantastisk lege og medmenneske

Tar seg god tid. Er en god lytter og ser deg som pasient. Tillitsfull og veldig omgjengelig. Tar pasienten på alvor og er interessert.

Fantastisk!

Kirsti er fantastisk. Rett og slett.
Snill, empatisk, imøtekommende.
Man føler man blir tatt på alvor. Hun sjekker opp, tar en tlf dersom hun er usikker på noe, veldig grundig og nøyaktig.
Hun kan ikke måle seg med noen.

Beste legen jeg har hatt :)

Hun bagatelliserer ikke, lytter til hva jeg har å si og tar meg på alvor! Følger opp saker gjør hun også. (Dette har jeg aldri opplevd i en fastlege før!) Stoler 100% på at jeg får den hjelpen jeg trenger av henne :) Går derfra med et smil hver gang. Kunne ikke bedt om en bedre lege.

Den beste legen jeg har hatt

Denne legen er helt fantastisk. Hun er dyktig, empatisk, hyggelig og samvittighetsfull. Hun bryr seg om deg og lytter til det du har og si. Hun tar seg tid og hjelper deg med det du trenger. Hun gir tilbakemelding på sms og holder alltid det hun lover. Hun følger deg opp. Er flink på og tar psykisk sykdom på alvor. Rett og slett den beste legen jeg noen gang har hatt. Anbefales :)))

Legekontoret er trege til å svare på telefonen til tider, men de har en fantastisk app der man kan bestille timer, mye enklere :O)

Bedre lege finnes neppe.

Blid, lyttende, dyktig og man føler seg ivaretatt og trygg etter en konsultasjon. Man blir tatt på alvor.

Fantastisk fastlege

Oppmerksom, blid og lytter. Det er og til og med mulig å bestille dobbelt time! Håper jeg kan ha henne leeenge. Anbefales.

Drømmelegen!

Hører alltid nøye på det man har å si og dobbeltsjekker selv små plager i stedet for å si at ting ordner seg selv. Veldig snill og forståelsesfull, en kan føle seg virkelig godt ivaretatt. Kort ventetid, mulighet for timebestilling på nettet og kjempekjekk helsesøster som tar prøver. Anbefales!