Kirsti Stråtveit Bolsøy

Opus Legesenter AS

2007

Opus Legesenter AS Telefonnummer51 68 78 5051 68 78 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Jærveien 12 4319 Sandnes
Kirsti Stråtveit Bolsøy er en av 64 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Kirsti Stråtveit Bolsøy

Norges beste fastlege?

Dr. Bolsøy er løsningsorientert, faglig meget sterk og har bred erfaring. Hun virker genuint opptatt av sine pasienter og deres helse. Jeg har ingenting å utsette, denne legen fortjener en medalje.

Lyttende, smilende, oppmerksom

Kirsti er en fantastisk lege som det alltid er godt å komme til. Hun er blid, imøtekommende og møter meg med stor respekt. Hun følger alltid opp prøvesvar og sender meg beskjeder, jeg kan alltid stole på at hun passer på meg. Jeg setter stor pris på Kirsti, og anbefaler henne gjerne.

Veldig bra !

Dette er en lege som jeg føler virkelig bryr seg. Hver gang jeg har hatt lege time hos henne så føler jeg meg hørt og får den hjelpen jeg behøver . Hun er veldig sympatisk og har alltid gode råd når du trenger det. Skulle virkelig ønske at alle leger var mer slik som hun er. Hos henne kan du spør om alt uten å føle deg flau eller dum. Hun prater og snakker med deg i stedet for å sitte å se på pc skjermen eller stirre i notisblokken. Hun er virkelig til å anbefale til alle. Jeg er glad for å ha en slik fastlege.

Greit møte

Som stedfortreder i ferien møtte jeg legen som var sympatisk og grundig. MEN: forstod ikke mitt budskap, og kom med en setning da konsultasjonen var over som fortalte meg akkurat det.

En lege som virkelig bryr seg!

Kirsti er en kjempeflink lege som følger opp og sjekker alltid hva som er viktig med hensyn til eventuelle andre medisiner du har fra før. Hun har alltid tid og tar raskt kontakt om en har sendt spørsmål via nettet. Omsorgsfull og behagelig, virkelig den beste legen jeg har hatt.