Kirsti Stråtveit Bolsøy

Autorisasjon (2007)

Kirsti Stråtveit Bolsøy er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Kirsti Stråtveit Bolsøy

Fantastisk

Kirsti er den beste legen man kan ha. Anbefaler alle som bor i område om å sette seg på ventelisten hennes. Bor i Stavanger men drar gjerne til Sandnes for en 15 min konsultasjon med henne. Lytter, tar deg på alvor, og bekrefter at "du ikke er teit eller dum" som kommer med en bagatellting man går å stresser over. Hadde en av hennes kollegaer nå som vikar, og ser virkelig kontrasten.

Trygg, forståelsesfull, og faglig kompetent.

Verdens beste lege! føler meg forstått og ivaretatt, og får all den hjelpen jeg trenger når jeg er hos henne,hun gjør sitt ytterste for å hjelpe meg med det jeg trenger og lurer på.

Beste legen man kan få

Kirsti er den beste legen jeg har hatt .. Hun er forståelsesfull, tar seg tid og har pasienten i fokus.. Kunne ikke funnet noen bedre. Anbefales på det varmeste

Norges beste fastlege?

Dr. Bolsøy er løsningsorientert, faglig meget sterk og har bred erfaring. Hun virker genuint opptatt av sine pasienter og deres helse. Jeg har ingenting å utsette, denne legen fortjener en medalje.

Lyttende, smilende, oppmerksom

Kirsti er en fantastisk lege som det alltid er godt å komme til. Hun er blid, imøtekommende og møter meg med stor respekt. Hun følger alltid opp prøvesvar og sender meg beskjeder, jeg kan alltid stole på at hun passer på meg. Jeg setter stor pris på Kirsti, og anbefaler henne gjerne.