Kirsti Stråtveit Bolsøy

Autorisasjon (2007)

Kirsti Stråtveit Bolsøy er en av 73 fastleger i Sandnes

Siste vurderinger av Kirsti Stråtveit Bolsøy

Veldig bra !

Dette er en lege som jeg føler virkelig bryr seg. Hver gang jeg har hatt lege time hos henne så føler jeg meg hørt og får den hjelpen jeg behøver . Hun er veldig sympatisk og har alltid gode råd når du trenger det. Skulle virkelig ønske at alle leger var mer slik som hun er. Hos henne kan du spør om alt uten å føle deg flau eller dum. Hun prater og snakker med deg i stedet for å sitte å se på pc skjermen eller stirre i notisblokken. Hun er virkelig til å anbefale til alle. Jeg er glad for å ha en slik fastlege.

Greit møte

Som stedfortreder i ferien møtte jeg legen som var sympatisk og grundig. MEN: forstod ikke mitt budskap, og kom med en setning da konsultasjonen var over som fortalte meg akkurat det.

En lege som virkelig bryr seg!

Kirsti er en kjempeflink lege som følger opp og sjekker alltid hva som er viktig med hensyn til eventuelle andre medisiner du har fra før. Hun har alltid tid og tar raskt kontakt om en har sendt spørsmål via nettet. Omsorgsfull og behagelig, virkelig den beste legen jeg har hatt.

Fantastisk god lege!!

Hun er den mest fantastiske legen jeg noen gang har vært hos! Hun virker oppriktig interessert og tar deg på alvor. Hun er veldig flink til å forklare og ønsker virkelig at du skal forstå det du lurer på.
Anbefales på det varmeste!!

Jeg unner alle en slik fastlege!

Jeg har vært hos denne legen med både mindre og litt større problemer, alt fra allergi og fjerning av føflekk til undersøkelse av prostata med henvisning videre til spesialist. Felles for alle besøkene er at jeg har følt meg utrolig godt ivaretatt og lyttet til. Da det hos spesialist ble konstatert prostatakreft i tidlig fase, ringte denne legen meg opp på kveldstid for å høre hvordan det gikk med meg og om jeg hadde fått med meg alle opplysninger gitt av spesialist. Tror ikke mange fastleger tar seg tid til dette, totalt uventet men veldig hyggelig.