Aina Nerdahl

Autorisasjon (2013)

Valentinlyst Legesenter Telefonnummer73 82 97 9773 82 97 ...
Anders Estenstadsv 18 7046 Trondheim
Aina Nerdahl er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Aina Nerdahl

Profesjonell

Legen er grundig og undersøker nøye så den mest effektive diagnosen/behandlingen kan bli gitt. Hun forstår problematikken og er opptatt av pasientens egen oppfatning av situasjonen.

Det er ofte lang ventetid for å komme inn på ordinær time. Dette pga at legen er booket opp lang tid i forveien.

Akuttimer er alltid tilgjengelige samme dag om man ringer tidlig på morgenen samme dag.

Arrogant, frekk og nedlatende

Aina Nerdal er tilbake etter permisjon, dessverre! Jeg hadde dårlige opplevelser med henne før videreutdanningspermisjonen, men ga henne en ny sjanse. Hun er akkurat som før, like arrogant, hører ikke på deg, overhodet ingen kommunikasjon. Verre lege tror jeg ikke en kan få! Trist fordi legesenteret ellers er så hyggelig og imøtekommende.

Fraværende, mangler empati

Da har dessverre Aina kommet tilbake etter ett år med videreutdanning. I det året som hun var borte var vi så heldig å ha en vikarlege som var en engel. Hun lyttet, forsto, tok deg på alvor, brydde seg om deg som menneske.
Jeg har nettopp hatt en time til Aina, da jeg kom inn på kontoret fikk jeg følgende spørsmål. Ka gjør du her? med en lite hyggelig tone. Aina mangler vanlig folkeskikk. Hennes kunnskap som lege skal jeg ikke uttale meg om, hun kan sikkert jobben sin, men mangler medmenneskelighet. Det virker som om klokka betyr mer enn pasienten. Hun lytter dårlig til det du har å fortelle, blir avbrutt, fullstendig mangel på empati. Hadde en veldig dårlig opplevelse med henne før hun gikk ut i permisjon.
Det har nå gått over ett år og jeg tenkte hun skulle få en ny sjanse. Dessverre du fyller ikke kravene jeg forventer av en lege. Takk for meg. (Etter 30 år på Valentinlyst legesenter) Det er mange dyktige leger i Trondheim så jeg finner sikkert en ny.

Arrogent og frekk

Jeg flyttet til Trondheim og tok legen som var ledig. Aldri igjen.

Arrogent, "bedre viter", lite imøtekommede og tar ikke smertene jeg har på alvor. Styr unna denne legen om du kan.

Den beste legen jeg har hatt.

Har aldri blitt tatt slik på alvor før av en fastlege. Helt super! Skikkelig dyktig! Betryggende å gå til henne.
I tillegger er hun hyggelig og lett å snakke med :)