Rune Kåre Vittring

Autorisasjon (2003)

Rune Kåre Vittring er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Rune Kåre Vittring

Veldig jordnær å dyktig lege

Selv om han er lege er han den mest jordnære legen jeg har truffet. I tillegg til kunskapsrik og særiøs har han humor som jeg mener er viktig for at pasientene skal føle seg trygge og avslappet når man er på legetime. Han har altid et smil på lur😊

Svært dyktig

Svært dyktig lege som er opptatt av helheten. Strekker seg langt for å hjelpe, rask til å iverksette behandling om dette trenges. Bruker humor på en god måte der det passer seg.

Dårlig

Føler meg ikke tatt på alvor av han!
Han verken lytter eller forstår mine problemer, men heller avfeier dem.
Har du behov for resept rask så anbefaler jeg han her. Men har du behov for en forståelsesfull og dyktig lege anbefaler jeg å gå til noen andre…

Kunnskapsrik og trygg på seg selv

Rune Kåre Vittring er en lege som tar deg på alvor i alle saker, han bruker den tiden som trenges under konsultasjonen. Det er ikke noe om og men her og han re ikke redd for å henvende seg til spesialister ved behov. Som han sier: vet ikke jeg hva som feiler så på adekvate instanser finne ut av det. Dette er en lege som umiddelbart reagerer om det er noe som han finner unormalt. FLOTT lege.

matlei og kjip

burde friska opp litt i pasient-kommunikasjon skillsa sine tror jeg. fremstår uinteressert og småfrekk, føler meg egt. bare til bry som pasient.