Rune Kåre Vittring

Autorisasjon (2003)

Rune Kåre Vittring er en av 75 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Rune Kåre Vittring

Dårlig

Føler meg ikke tatt på alvor av han!
Han verken lytter eller forstår mine problemer, men heller avfeier dem.
Har du behov for resept rask så anbefaler jeg han her. Men har du behov for en forståelsesfull og dyktig lege anbefaler jeg å gå til noen andre…

Kunnskapsrik og trygg på seg selv

Rune Kåre Vittring er en lege som tar deg på alvor i alle saker, han bruker den tiden som trenges under konsultasjonen. Det er ikke noe om og men her og han re ikke redd for å henvende seg til spesialister ved behov. Som han sier: vet ikke jeg hva som feiler så på adekvate instanser finne ut av det. Dette er en lege som umiddelbart reagerer om det er noe som han finner unormalt. FLOTT lege.

matlei og kjip

burde friska opp litt i pasient-kommunikasjon skillsa sine tror jeg. fremstår uinteressert og småfrekk, føler meg egt. bare til bry som pasient.

En dyktig og seriøs lege

Rune Vittring er en dyktig lege både i forhold til kommunikasjon og formidling og kunnskap. Han tar på alvor problemer, bruker tid for å lytte.

Dyktig lege

Legen er flink til å lytte og henviser videre der det er nødvendig. Jeg føler meg respektert. Det jeg liker aller best er at han humor. Det tar brodden av alvorlige tema og gjør det lettere å kommunisere. Det er nok ikke alle som deler hans humor. Jeg har sansen for det og liker Rune godt som person og lege.