Rune Kåre Vittring

Karlsøyvegen 12 9015 Tromsø
Tlf: 77 67 98 88 – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rune Kåre Vittring er en av 73 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Rune Kåre Vittring

Lyttende, respektfullt og handlekraftig lege

Vittring er en lege jeg fort fikk tillit til. Han er kunnskapsrik og det han ikke kan eller er usikker på, sjekker han opp . Han er god til å lytte,forståelsesfull og respektfullt. Alt av henvisninger og oppfølging går veldig fort.

Uprofesjonell og ufin

Denne legen er den mest uprofesjonelle legen jeg har vært borti. Skulle rutineteste meg, og ble møtt med «har du vært en naughty boy».

Ble satt ut og flirte bare med. Når jeg forespurte om å teste blodet fikk jeg «Åja, du har vært så naughty».

Anbefaler ingen homofile å gå til denne legen.

Dyktig lege.

Tar deg bestandig på alvor. Henviser når det trengs. Tar kontakt når svarene fra eventuelle prøver er klar.

Dyktig og empatisk

Vittring har vært familiens lege en stund nå og vi kan med sikkerhet gi han de aller varmeste anbefalinger. Han er faglig dyktig og flink til å følge opp saker. Han lytter, virker oppriktig interessert og tar seg god tid til å sette seg inn i problemstillinger.

Som person opplever vi han som grundig, vennlig og empatisk. Det har alltid vært hyggelig å oppsøke han, uansett problemstilling.

Familien hadde forholdsvis omfattende saker som sikkert kan virke krevende for fastleger. Vi synes Vittring har hjulpet til med våre utfordringer på en forbilledlig måte og vi skulle ønske det var flere leger som han.

På grunn av flytting må vi dessverre bytte fastlege, men vi ønsker han lykke til videre og gir han toppkarakter.

For øvrig er personalet og andre leger vi har møtt på kontoret også vennlige og meget serviceinnstilte. Det har aldri vært noe problem i forhold til timebestillinger, prøvetaking og oppfølging fra de ansatte.

Flott Lege

Er blitt ganske glad i han opp gjennom årene. Veldig omtenksom, behjelpelig og tar ting på alvor. (hvis han ser arrogant ut så er det nok fordi at han er litt sjenert)