Rune Kåre Vittring

Tlf: 77 67 98 88 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Rune Kåre Vittring er en av 69 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Rune Kåre Vittring

Dyktig lege.

Tar deg bestandig på alvor. Henviser når det trengs. Tar kontakt når svarene fra eventuelle prøver er klar.

Dyktig og empatisk

Vittring har vært familiens lege en stund nå og vi kan med sikkerhet gi han de aller varmeste anbefalinger. Han er faglig dyktig og flink til å følge opp saker. Han lytter, virker oppriktig interessert og tar seg god tid til å sette seg inn i problemstillinger.

Som person opplever vi han som grundig, vennlig og empatisk. Det har alltid vært hyggelig å oppsøke han, uansett problemstilling.

Familien hadde forholdsvis omfattende saker som sikkert kan virke krevende for fastleger. Vi synes Vittring har hjulpet til med våre utfordringer på en forbilledlig måte og vi skulle ønske det var flere leger som han.

På grunn av flytting må vi dessverre bytte fastlege, men vi ønsker han lykke til videre og gir han toppkarakter.

For øvrig er personalet og andre leger vi har møtt på kontoret også vennlige og meget serviceinnstilte. Det har aldri vært noe problem i forhold til timebestillinger, prøvetaking og oppfølging fra de ansatte.

Flott Lege

Er blitt ganske glad i han opp gjennom årene. Veldig omtenksom, behjelpelig og tar ting på alvor. (hvis han ser arrogant ut så er det nok fordi at han er litt sjenert)

Lite hyggelig og overlegen

Legen virket meget overlegen og snudde seg og gikk istedet for å hilse. Følte ikke at legen satt seg inn i problemet mitt, og ble sendt ut igjen etter svært kort tid. Meget skuffende opplevelse.

Utrolig flink fastlege

Vittring er en dyktig og flink fastlege som alltid lytter godt til pasientens behov og er interessert i å hjelpe på best mulige måte. Anbefales på det sterkeste. Har kun gode opplevelser med han som fastlege.

Flott type

Flott lege som tar deg godt i mot. Hyggelig og seriøs. Byttet da han sa han drev mest med lifecoaching, da det ikke var noe for meg. Følte ikke jeg fikk den hjelpen jeg trengte.

Varm anbefaling!

Fantastisk lege som ser hele deg! Hyggelig, lun og empatisk fyr! Tillitvekkende. Beste lege jeg har hatt og pga kroniske plager er jeg til tider hyppig innom lege, blir å savne han når jeg nå flytter og må bytte fastlege igjen.

Kan ikke anbefales

Ikke noen behagelig opplevelse. Foreldede råd om behandling av reumatiske lidelser. Arrogant holdning når en stiller spørsmål.

Rune Kåre er en Fantastisk Lege.

Rune Kåre Vittring er en helt Fantastisk Fyr.
Snakker som en Lege skal, rett fra levra og forståelig :-)
Han tar seg tid til og snakke med pasienten.

vennlig

Dette var min første gang på legen i Norge (er fra sentral europa). Han er veldig vennlig men, æ syntes at det var litt rart at han forklærte ikke hvorfor jeg fikk vaksinen i rompa - når jeg ønsket å få den i arm (æ er nervøs når jeg kan ikke se hva skjer med sprøyten) og jeg kjenne annene norske som fikk samme vaksinen i arm. Dessuten fikk jeg ingen oppføring i "international certificate of vaccination" for vaksinen jeg fikk, som jeg synes var ikke veldig profesionell. Også syntes jeg at det var rart at han ikke ville sende meg videre direkt til en spesialist når jeg forklarte at jeg var i behandling før vinterdepresjon hjemme, men han ville gir meg en avtale til hos han - jeg ville jo ikke snakke med han om dette. En ting til at jeg likte ikke så mye var at jeg forklarte at dette er min første gang hos legen og han kom ikke på ideén å forklare meg at jeg må betale på automaten. So fikk jeg en brev og jeg må betale mer...

Ikke til å stole på

Fikk resept på en medisin, og når jeg spurte om den hadde noen bivirkninger fikk jeg et bestemt "nei" til svar. Da jeg ble svært dårlig etter å ha brukt medisinen, søkte jeg etter den på nett og den viste seg å ha alvorlige bivirkninger.

Svært dyktig lege!

Dr. Vittring anbefales på det varmeste som fastlege til de som vil/må bytte fastlege.
Jeg er en voksen dame som har flyttet endel ganger i mitt liv, og derav hatt mange leger gjennom livet. Har flere kroniske sykdommer som gjør at jeg i perioder må hyppig innom fastlegen.
Dr. Vittring lytter, spør hvordan en har det og griper tak der det behøves. Pc'en har null fokus når man er hos ham, og det er en sjeldenhet ellers!
Han gir jeg ikke slipp på før jeg må, for maken finnes ikke!

Beste legen i byen?

Jeg ble overført fra min gamle fastlege til Dr. Vittring og for en forskjell!! Han er faglig veldig dyktig og der han føler at andre er mer kompetente enn han er han ikke redd for å videresende pasienter. Han tar seg god tid til undersøkelsen og samtalen, er lyttende og viser empati. PC har ikke fokus i det hele tatt i motsetning til min forrige fastlege. Kan anbefale Dr.Vittring på det varmeste!

Han har forøvrig lang erfaring som lege på kreftavdelingen på UNN og det å ha han som lege, se symptomer, gjør det litt betryggende i våre tider med mye kreft.

Dyktig lege

Veldig dyktig lege. Virker avslappet og er veldig god til å lytte. Tar deg som pasient på alvor, og ser hele mennesket.

Trygg og dyktig lege som lytter og er et medmenneske!

Byttet til Dr.Vittring fordi resten av min familie ble overflyttet til Langnes Legesenter. Og et pluss med gratis parkering på Jekta.

Dr. Vittring er positiv, dyktig og lytter til det du forteller. Han har mye empati og viser at han har omtanke for sine pasienter.
Og han er roligheten selv når man er hos ham, han snakker og har ikke fokus på pc'en. Bestiller også nødvendige undersøkelser og blodprøver.
Han møtte også på NAV sammen med meg på et møte der.
Jeg er svært fornøyd med mitt fastlege bytte. Bedre fastlege enn Dr. Vittring skal man lete lenge etter.

Behagelig lege

Legen er rolig og avbalansert. Virker å ha god tid til å lytte. Behagelig og jeg kjenner meg trygg med han som min fastlege.

Fornøyd med behandlingen

Fikk god hjelp da et av mine barn var syk. Han er flink med unger og god til å forklare hva salgs behandling det var behov for og hvorfor. vi er godt fornøyd.