Rune Kåre Vittring

Langnes legesenter

2003

Langnes legesenter Telefonnummer77 67 98 8877 67 98 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Karlsøyvegen 12 9015 Tromsø
Rune Kåre Vittring er en av 72 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Rune Kåre Vittring

Litt for rask

Dr. Vittring virker lite interessert i meg som pasient. Har større fokus på å være rask og effektiv enn det å ta seg tiden og lytte. Viser i liten grad empati og kommer med "humoristiske" utsagn som kan virke støtende på noen.

Har bokstavelig reddet mitt liv

Dr. Vittting har uten tvil reddet mitt liv. Tusen takk!
Dr.Vittring er empatisk, kunnskapsrik, behagelig og meget flink lege, som er dessuten neste aldri forsinket og det er muig å få time raskt. Forstår pasienten meget fort og oerpøver ikke dine egne bekymronger og vurderinger. Er flink til å lytte. Jeg er veldig glad at vi byttet til Dr. Vittring.

Lyttende, respektfullt og handlekraftig lege

Vittring er en lege jeg fort fikk tillit til. Han er kunnskapsrik og det han ikke kan eller er usikker på, sjekker han opp . Han er god til å lytte,forståelsesfull og respektfullt. Alt av henvisninger og oppfølging går veldig fort.

Uprofesjonell og ufin

Denne legen er den mest uprofesjonelle legen jeg har vært borti. Skulle rutineteste meg, og ble møtt med «har du vært en naughty boy».

Ble satt ut og flirte bare med. Når jeg forespurte om å teste blodet fikk jeg «Åja, du har vært så naughty».

Anbefaler ingen homofile å gå til denne legen.

Dyktig lege.

Tar deg bestandig på alvor. Henviser når det trengs. Tar kontakt når svarene fra eventuelle prøver er klar.