Oddvin Asbjørnsen

Autorisasjon (2014)

Oddvin Asbjørnsen er en av 9 fastleger i Eigersund

Siste vurderinger av Oddvin Asbjørnsen

Ikke gå hit om du vil få noe gjort.

Har som flere andre her opplevd at medisinske tester blir utsatt fordi det vil koste staten penger. Gikk tre ganger før jeg fikk MR.

Kommer med frekke kommentarer til søsteren min når hun sliter med psykisk helse fra før.

På den andre siden kom jeg til han med et svært sensitivt *host hark* problem, dette ble håndtert på en meget bra måte, og det ble ikke kleint i det hele.

Så tommelregel her, har du problemer som vil føre til eksterne medisinske tester. Velg en annen fastlege. Ellers er han ok.

Flink lege

Doktor Asbjørnsen tar seg god tid til pasientene. Han er flink til å lytte og er interessert i det du forteller. Forklarer og viser bilder på skjermen når det er noe jeg lurer på. Enkel å snakke med. I tillegg har han humor, noe jeg setter pris på.

ikke noe bedre enn legen han overtok fra

Noen ganger tar han deg alvorlig mens andre så vil han bare ikke høre etter når du har noe å si. Og ja, dette er statens mann. Her får du ikke sykemelding uten videre. Som oftes når kunne tenke meg å gå til legen så ender det med forsøk på å komme igjennom på telefonen. For det er nesten helt umulig. jeg har ikke engang tall på de gangene jeg bare har gitt opp å latt vær pga kommer jo ikke igjennom. De gangene jeg kommer igjennom så er ventetiden over 1mnd, med mindre hun bak skranken ikke får høre hva som feiler deg og da vurdere selv om du kan komme inn tidligere.

Lytter ikke

Lytter ikke til meg, er opptatt av hvor mye jeg koster staten når jeg tar blodprøver å er sykemeldt. Eneste positive er at han alltid har god tid til pasientene sine så beregner alltid mye venting før jeg kommer inn

Ikke fornøyd!

Oppleves som arrogant. Tar seg god tid, men lytter ikke til pasienten, og kom med upassende uttalelser.