Oddvin Asbjørnsen

Sokndalsveien 26 4372 Egersund
Oddvin Asbjørnsen er en av 12 fastleger i Eigersund

Siste vurderinger av Oddvin Asbjørnsen

Veldig Bra

Seriøs lege. Tar seg tid til og er god å forklare sammenhenger og hvordan ting virker. Opplever å bli tatt på alvor. Virker veldig kompetent!

Flink lege

Doktor Asbjørnsen tar seg god tid til pasientene. Han er flink til å lytte og er interessert i det du forteller. Forklarer og viser bilder på skjermen når det er noe jeg lurer på. Enkel å snakke med. I tillegg har han humor, noe jeg setter pris på.

ikke noe bedre enn legen han overtok fra

Noen ganger tar han deg alvorlig mens andre så vil han bare ikke høre etter når du har noe å si. Og ja, dette er statens mann. Her får du ikke sykemelding uten videre. Som oftes når kunne tenke meg å gå til legen så ender det med forsøk på å komme igjennom på telefonen. For det er nesten helt umulig. jeg har ikke engang tall på de gangene jeg bare har gitt opp å latt vær pga kommer jo ikke igjennom. De gangene jeg kommer igjennom så er ventetiden over 1mnd, med mindre hun bak skranken ikke får høre hva som feiler deg og da vurdere selv om du kan komme inn tidligere.

Lytter ikke

Lytter ikke til meg, er opptatt av hvor mye jeg koster staten når jeg tar blodprøver å er sykemeldt. Eneste positive er at han alltid har god tid til pasientene sine så beregner alltid mye venting før jeg kommer inn

Ikke fornøyd!

Oppleves som arrogant. Tar seg god tid, men lytter ikke til pasienten, og kom med upassende uttalelser.

lite organisert

Opplevde at timen var satt opp til feil dag. Legen tok seg ikke tid til å sette seg inn i journalen, og gav vage svar. Var derimot flink til å forklare. Fikk også feil svar om tidligere gjennomførte prøver

Positivt inntrykk

Syns han tok seg god tid til å lytte, forklare og vise.
Humor hadde han og.

Enkelte i resepsjonen er kort i svar og smiler ikke.

Fastlegen som tar deg på alvor

Veldig god opplevelse å være til konsultasjon hos denne legen! Han er kjempefin å prate med og tar helsen din på alvor. Får toppkarakter av meg!

Arrogant .

Mest opptatt av å ikke sykemelde pasienter,enn å lytte til dem . Kanskje flink på lege ting, men ikke flink med folk.