Oddvin Asbjørnsen

Sokndalsveien 26 4372 Egersund
Oddvin Asbjørnsen er en av 10 fastleger i Eigersund

Siste vurderinger av Oddvin Asbjørnsen

Veldig bra

Hyggelig, men saklig og forklarer hvordan og hvorfor en sykdom/lidelse oppstår. Effektive tiltak for videre undersøkelser iverksettes når nødvendig og umiddelbar behandling der diagnose kan konkluderes der og da. Veldig godt fornøyd.

Gode råd og god tid

Jeg synes Asbjørnsen er god til å lytte og er interessert, kunnskapsrik og trygg. Han kommer med gode råd og tar seg god tid, til tross for at det kan være forsinkelser på kontoret.

Tar meg på alvor

Hver gang jeg har vært hos ham har jeg opplevd å bli tatt på alvor. Han tar seg tid til å forklare, og er direkte men hensynsfull. Da jeg kom til ham med psykiske problemer opplevde jeg at han brydde seg om meg og min situasjon. Har opplevd å ikke bli sett av tidligere behandlere, og det var en lettelse å komme til noen som faktisk bryr seg.

Ikke gå hit om du vil få noe gjort.

Har som flere andre her opplevd at medisinske tester blir utsatt fordi det vil koste staten penger. Gikk tre ganger før jeg fikk MR.

Kommer med frekke kommentarer til søsteren min når hun sliter med psykisk helse fra før.

På den andre siden kom jeg til han med et svært sensitivt *host hark* problem, dette ble håndtert på en meget bra måte, og det ble ikke kleint i det hele.

Så tommelregel her, har du problemer som vil føre til eksterne medisinske tester. Velg en annen fastlege. Ellers er han ok.

Flink lege

Doktor Asbjørnsen tar seg god tid til pasientene. Han er flink til å lytte og er interessert i det du forteller. Forklarer og viser bilder på skjermen når det er noe jeg lurer på. Enkel å snakke med. I tillegg har han humor, noe jeg setter pris på.