Oddvin Asbjørnsen

Autorisasjon (2014)

Oddvin Asbjørnsen er en av 9 fastleger i Eigersund

Siste vurderinger av Oddvin Asbjørnsen

Hyggelig og faglig dyktig

Asbjørnsen er dyktig, tar seg tid til å lytte og har et glimt i øyet. Er mer opptatt av hva som får deg frisk enn å sykemelde, men ikke noe problem med sykemelding dersom det er det riktige i situasjonen. Forklarer godt og byr på seg selv. Topp lege!

Ikke fornøyd

Opplever han som arrogant og nedlatende. Har god tid til deg og kan mye fagstoff, men ikke god å ha med å gjøre når det gjelder psykisk helse.

Veldig bra

Hyggelig, men saklig og forklarer hvordan og hvorfor en sykdom/lidelse oppstår. Effektive tiltak for videre undersøkelser iverksettes når nødvendig og umiddelbar behandling der diagnose kan konkluderes der og da. Veldig godt fornøyd.

Gode råd og god tid

Jeg synes Asbjørnsen er god til å lytte og er interessert, kunnskapsrik og trygg. Han kommer med gode råd og tar seg god tid, til tross for at det kan være forsinkelser på kontoret.

Tar meg på alvor

Hver gang jeg har vært hos ham har jeg opplevd å bli tatt på alvor. Han tar seg tid til å forklare, og er direkte men hensynsfull. Da jeg kom til ham med psykiske problemer opplevde jeg at han brydde seg om meg og min situasjon. Har opplevd å ikke bli sett av tidligere behandlere, og det var en lettelse å komme til noen som faktisk bryr seg.