Ingrid Schjelderup Berntsen

Autorisasjon (2010)

Ingrid Schjelderup Berntsen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ingrid Schjelderup Berntsen

Trygg og god lege

Rask tilbakemelding ved bruk av pasientsky-appen. Har vært villig til å ha flere tlf-konsultasjoner med meg under studieopphold i utlandet. Strekker seg langt for å hjelpe. Jeg føler meg sett, hørt og tatt på alvor både vedrørende psykisk og fysisk sykdom.

Kald og usympatisk

Hadde det vært intervju av potensielle studenter ved opptak til medisinstudiet for å vurdere egnethet (på lik linje med hva som gjøres for å komme inn på politihøyskolen), hadde nok ikke Ingrid vært lege. Hun er kald og usympatisk, og ikke flik med mennesker. Følte meg enda værre da jeg kom ut fra legekontoret etter en time hos henne.

Flink, men aldri der

Har hatt ingrid som fastlege i 3 år nå, har møtt henne 2 ganger (og jeg har mange legebesøk pga kronisk sykdom). De møtene jeg har hatt har vært ok, gjør jobben sin men ikke så mye mer enn det.

Tar deg på alvor, hyggelig og flink!

Den beste legen jeg har hatt ! Føler meg sett og at hun alltid tar meg på alvor. Føler hun kjenner meg som pasient og min sykehistorie godt og at hun er forberedt til timene. anbefales!

Beste legen jeg har hatt

Fantastisk flott lege! Lyttende, empatisk og realitetsorientert. Beste legen jeg noensinne har hatt.