Ingrid Schjelderup Berntsen

Autorisasjon (2010)

Ingrid Schjelderup Berntsen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ingrid Schjelderup Berntsen

Trygg

Alltid interessert i deg og din historie og du blir tatt på alvor. Et fantastisk menneske. Bytter aldri lege. Den beste e har hatt.Veldig dyktig.

Trygg, hjelpsom og seriøs

Vanligvis skriver jeg ikke anmeldelser men føler at Ingrid fortjener det. I tiden jeg hadde henne som min fastlege ble jeg alltid tatt på alvor og jeg følte virkelig hun gjorde det hun kunne for at jeg skulle få den hjelpen jeg trengte. Hvis det tok lang tid før henvisninger gikk gjennom eller lignende, gjorde hun det hun kunne i sine legetimer i mellomtiden. Flink på å følge opp og virkelig kunnskapsrik og tar jobben sin seriøst. Unner alle en fastlege som henne, og synes det er trist at jeg har flyttet og ikke har henne som min fastlege lenger. Anbefales!

Uinteressert og ansvarsfraskrivende

Jeg hadde i mange år en god erfaring med Ingrid som fastlege. Dette har dessverre endret seg. Hun virker uinteressert i det som plager meg, og skylder på en kronisk sykdom som er godt behandlet. Ikke i det hele tatt interessert i å undersøke eller henvise videre. Får ikke komme på fysisk time, men må ta blodprøver uten legesamtale og all kommunikasjon foregår på ekonsultasjon. Jeg har måtte dra privat for å få hjelp. Slik skal det ikke være!

Trygg og seriøs

Endelig en lege som tar meg seriøs og hører på det jeg trenger hjelp til og mine plager. Får meg alltid til å føle meg trygg og henviser hvis det trengs. Trenger jeg time får jeg alltid med engang. Vil absolutt anbefale Ingrid som fastlege. Bedre fastlege skal du lete lenge etter.

Trygg

En lege som ser og hører mennesket som kommer til konsultasjon
Føler alltid jeg blir tatt alvorlig, og beroliget om det trengs