Ingrid Schjelderup Berntsen

Autorisasjon (2010)

Ingrid Schjelderup Berntsen er en av 80 fastleger i Tromsø

Siste vurderinger av Ingrid Schjelderup Berntsen

Trygg og seriøs

Fantastisk lege som alltid tar alle mine problemer seriøst og henviser videre ved behov. Aldri møtt en bedre lege.

Beste fastlegen

Hatt Ingrid i noen år nå, og det med god grunn. Jeg føler meg alltid velkommen uansett hvilke problemer jeg kommer med, og jeg får nødvendig hjelp og oppfølging. I tillegg tar hun seg god tid og stresser aldri. Kan noen ganger være lang ventetid på time, men det er verdt det hos henne.

Tillitsvekkende og tilstedeværende

Ingrid er flink til å lytte, tar seg god tid og forklarer godt rundt både sykdommer og behandlinger. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt, og er glad jeg har henne som fastlege.

Faglig kompetent, trygg og vennlig

Veldig fornøyd med Ingrid som fastlege den perioden jeg bodde i Tromsø. Ser pasienten og er medfølende, samtidig som hun kommer med gode råd og konstruktive tips for å komme seg videre. Fikk god hjelp i en tøff og sårbar tid, men også med med trivielle og vanlige helseproblemer. Jeg anbefaler Ingrid på det varmeste.

Dyktig og vennlig

Kunnskapsrik, men samtidig åpen og lyttende. Opptatt av å forstå og se hele mennesket. Er sjelden forsinket, selv om hun bruker den tiden hun trenger med pasienten og aldri gir uttrykk for dårlig tid.