Andreas Werner Johansen

Autorisasjon (2012)

Andreas Werner Johansen er en av 68 fastleger i Sandefjord

Siste vurderinger av Andreas Werner Johansen

Fantastisk lege!

Jeg byttet til denne legen etter å ha vært misfornøyd med ganske mange.
Han tar seg god tid, har mye kunnskap og tar meg alltid alvorlig. Selv når andre leger har "gitt opp" fortsetter han med utredning og oppfølging.
Kommer aldri til å bytte fra han!
Det er en del forsinkelse, men det er verdt det når han er så flink som han er.
Heller en lege som er en halvtime forsinket enn en som hiver deg ut før du har forklart problemet :)
Han følger også opp andre ting enn det man egentlig er der for, og er alltid interessert i pasientens beste.
Denne legen har fått til mer på noen mnd enn det mine forrige leger fikk til på flere år.
Får raskt time, og legesekretærene er kunnskapsrike og veldig imøtekommende. Føler meg aldri til bry!

Hyggelig og dyktig

Vært hos ham et par ganger. Hyggelig person, som tok seg god nok tid, var vennlig og imøtekommende. Han forklarte også greit og forståelig. Virket både tillitsskapende og kunnskapsrik. Kanskje litt original, men absolutt en lege jeg vil anbefale.

En god lege

Jeg synes han har vært uvanlig godt forberedt til vårt første møte. Et inntrykk som jeg fortsatt har etter flere besøk.

Opplever også at han tar tak i ting jeg tar opp i en bisetning til mitt egentlige besøk. At jeg får hjelp for mer enn jeg er forberedt for. Veldig positivt. Rask til sende meg videre.

En vanvittig dyktig lege!

Jeg opplever denne legen som veldig rolig, imøtekommende, vennlig og kompetent. Føler at han tar seg god tid til meg som pasient, og tar meg seriøst! Han nøler ikke med å sende folk videre dersom det ligger utenfor hans kompetansefelt. Det er flere bekjente som også har han som lege, og vi er alle enige om at han er utrolig flink! :)

Styr unna.

På meg virket han meget usympatisk.Var hos han i 5 min å det virket på meg som han viste mer om meg enn jeg selv.Da hadde han heller ikke lest min journal.
I legeerklæringen tok han forbehold om at pasienten ikke måtte få innsyn i hans utalelser om meg.
Den stunden jeg var hos han satt han bare å skrev på pc. Kommer aldri til å bruke han som lege.
Angrer på at jeg betalte for timen.
Forlanger mer av en lege enn dette.