Marthe Haugland Evensen

Kystveien Legesenter

2010

Siste vurderinger av Marthe Haugland Evensen

imøtekommende

blid og hyggelig lege som er meget lett å snakke med. graver og spør for å finne ut a problemene og det føles som hun vil ha med deg som pasient i avgjørelser om hva som skal gjøres :) lege etter min smak som ikke bare sender ut resepter eller sykemelder i vildenssky, men ute etter gode løsninger :) er alvorlig samtidig som smilet og latteren sitter løst.

Samvittighetsfull når det gjelder

kjekk, imøtekommengde, smilende og hyggelig. Lett å snakke med, lytter til mine plager og tar det alvorlig, særlig når det er noe "alvorlig". Har noe bedre tid og vil gjerne forsøke egen behandling før henvisning til spesialist. Har også ringt meg hjemme når blodprøvene viste unormale verdier g behandling trengtes omgående. En grei lege som jeg gjerne anbefaler.

Meget dyktig lege

Dette er en lege som tar seg tid til å lytte. Til forskjell fra tidligere fastleger har Marthe tatt seg tid til å sette seg inn i problemstillinger hun ikke kan i forkant av undersøkelsen

ikke fornøyd

er ikke fornøyd med denne legen, blir ikke tatt på alvor. måtte mase meg til henvisning, virker ikke som hun tror på at pasienten har smerter. Legen er heller ikke særlig imøtekommende, eller forståelsesfull, når det gjelder psykiske plager.

flink

utrolig flink og lytter på deg... rolig og ordner opp med en gang.