Marthe Haugland Evensen

Autorisasjon (2010)

Marthe Haugland Evensen er en av 8 fastleger i Froland

Siste vurderinger av Marthe Haugland Evensen

Fantastisk lege

Kjempefin. Bare vi ble kjent med hverandre. Beste fastlegen jeg har hatt. Tar meg på alvor, og jeg stoler på hennes vurderinger.

Omsorgsfull og dyktig

Faglig dyktig og sjekker alltid opp ekstra dersom hun er usikker på noe. Hun tar seg alltid ekstra tid til pasientene, og tar deg på alvor. Hun har hjulpet meg mye, og ekstremt glad for at hun er min fastlege!

Dyktig og tar deg på ordet

Mine erfaringer så er hun en svært grundig lege. Undersøker deg svært nøye , lytter på det du har og si. Hun er svært imøtekommende og alltid blid.

imøtekommende

blid og hyggelig lege som er meget lett å snakke med. graver og spør for å finne ut a problemene og det føles som hun vil ha med deg som pasient i avgjørelser om hva som skal gjøres :) lege etter min smak som ikke bare sender ut resepter eller sykemelder i vildenssky, men ute etter gode løsninger :) er alvorlig samtidig som smilet og latteren sitter løst.

Samvittighetsfull når det gjelder

kjekk, imøtekommengde, smilende og hyggelig. Lett å snakke med, lytter til mine plager og tar det alvorlig, særlig når det er noe "alvorlig". Har noe bedre tid og vil gjerne forsøke egen behandling før henvisning til spesialist. Har også ringt meg hjemme når blodprøvene viste unormale verdier g behandling trengtes omgående. En grei lege som jeg gjerne anbefaler.