Bjønneslegene AS

Frolandsveien 6 4847 Arendal

Siste vurderinger av behandlere ved Bjønneslegene AS

Den beste fastlegen

Lege: Elisabeth Bruflodt Stenhagen Skrevet

Jeg er superfornøyd med Elisabeth som fastlege. Hun lytter, tar meg på alvor og er forståelsesfull. Veldig enkel å snakke med. Anbefales virkelig.

Forståelsesfull og hyggelig lege

Lege: Barbro Anette Hauland Skrevet

Kom inn til henne da min fastlege ikke var tilgjengelig. Veldig positivt overrasket over behandlingen jeg fikk. Hyggelig lege som tok seg tid til å høre på sykdomshistorikk, og spurte også om jeg ønsket henvisning til spesialist. Kan absolutt anbefales.

Mindre fornøyd med legekontoret (som er mitt fastlegekontor). Lang telefonkø, vanskelig å få time og knotete parkering.

Veldig dårlig

Lege: Silvia Loraine Bollati de Bernal Skrevet

Har fulgt min gamle mor og opplevde ingen varme, omsorg, forståelse. Hun lyttet ikke, virket lett irritert ved spørsmål, hadde liten tid mm. Kan godt hende hun er flink teoretisk, men så dårlige sosiale ferdigheter og holdninger har jeg aldri støtt på hos en lege før. Har klaget skriftlig uten å få svar. Har nå byttet fastlege.

Tilgjengelig, hyggelig og seriøs

Lege: Silvia Loraine Bollati de Bernal Skrevet

Silvia virker til å ta helse på alvor. Hun hjelper raskt både på kontoret og via e-konsultasjon. Misforståelser blir enkelt rettet opp i, og jeg opplever at hun følger meg godt opp når det er behov.

Anbefaler ikke

Lege: Silvia Loraine Bollati de Bernal Skrevet

Følte ikke at problemene mine ble møtt med forståelse i det hele tatt. Mer opptatt av å forsvare seg selv enn å faktisk lytte til pasient. Anbefaler verken legen eller legekontoret Bjønneslegene.