Daniel Per Fredrik Granström

Autorisasjon (2010)

Daniel Per Fredrik Granström er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Daniel Per Fredrik Granström

Behagelig menneske

Lytter, kommer med relevante spørsmål og innspill. Behagelig menneske som utstråler empati og trygghet.

Flink og trygg lege

Jeg fikk Daniel Granstrom som vikar ettersom ingen andre var tilgjengelige, mens jeg studerte i Trondheim. Han var lett å snakke med og jeg følte meg komfortabel og trygg da jeg skulle ta opp problemet. Når han hadde funnet problemet dobbeltsjekket han med en spesialist som også jobbet der, bare for å forsikre seg om at det var riktig. Problemet løste seg takket været han og fikk også en oppfølgingstime på telefon for å forsikre om at det var borte og om alt gikk fint! Anbefaler han på det sterkeste.

Beste legen jeg har hatt

Er utrolig fornøyd med Granström. Har dessverre vært en del til legen siste tiden og alltid blitt lyttet til og fått god hjelp og at mine innspill lyttes til og vurderes før vi kommer frem til en løsning sammen. Har også hatt noen konsultasjoner med student og da er han alltid i nærheten og kommer innom, noe jeg setter pris på og gjør at jeg føler meg ivaretatt og trygg.

Dårlig legen

Var veldig nedlatende og sa at jeg var heldig at jeg fikk henvisning til MR med symptomer jeg hadde. Det visste seg at kulen jeg hadde var mistanke om kreft. Han var sur når jeg forklarte om makt forholdet mellom legen og pasienten, og spurte om jeg kunne forklare hva han har gjorde feil mens vi så på alle timene jeg hadde vært med på.

Effektiv og løsningsorientert lege

Hadde Granstrøm som min fastlege under mitt studieopphold i Trondheim. Han lytter, og leverte alltid løsninger på mine problemer, samt oppfølgende tiltak om ikke ønsket resultat ble nådd innen x tid. Han er også responsiv på beskjeder over telefon.