Daniel Per Fredrik Granström

Nidaros Legekontor DA

2010

Ingen på venteliste

Nidaros Legekontor DA Telefonnummer73 52 38 6873 52 38 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Fjordgata 1 7010 Trondheim
Daniel Per Fredrik Granström er en av 172 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Daniel Per Fredrik Granström

Hvem tror han at han er?

Dårlig til å lytte på pasientens behov og kommer med feilaktig informasjon. Følte meg ikke tatt på alvor totalt sett, selv om han strengt tatt sjekket opp med prøver som han skulle. Følte meg mistrodd! Mulig det er måten han er på og at vår match passet dårlig. Er ikke alle lege/pasient»forhold» som er match heller. Jakter på ny fastlege

Uordnet og kunnskapsløs

Sitter kun med Google under legetimen, og kommer ikke med noe annet enn det jeg selv allerede hadde søkt frem til. Mistet blodprøve som skulle sendes til annet legekontor.

Fantastisk lege !

Daniel Granström, er virkelig den beste legen jeg har hatt. Jeg føler meg alltid prioritert og tatt på alvor. Han er empatisk, dyktig og profesjonell. Når jeg drar fra legekontoret, føler jeg meg alltid hørt og respektert. Han er en lege man snakke med om alt, fysiske så vel som psykiske problemer.
Jeg måtte dessverre bytte lege pga flytting, men håper inderlig at jeg kan få han som lege igjen om jeg flytter til bake til Trondheim.

Svært behagelig og dyktig lege!

Jeg har ikke for vane å gå til legen (sist gang jeg gikk til lege er for over 15 år siden), men når man først kommer i det uføret at man blir syk og må oppsøke lege, må jeg si at Daniel Granström er akkurat slik man håper at en lege skal være!

Empatisk, forståelsesfull og en som alltid tar seg tid til sine pasienter.

Jeg vil anbefale Dr. Granström til alle som ønsker seg en lege som kan sitt fag og som tar pasienten på alvor.