Daniel Per Fredrik Granström

Autorisasjon (2010)

Daniel Per Fredrik Granström er en av 196 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Daniel Per Fredrik Granström

Fantastisk lege

Kunnskapsrik lege som jeg anbefaler på det sterkeste! Jeg var i flere år redd for å gå til lege på grunn av dårlige opplevelser, her ble alt snudd på dagen etter første besøk hos han. Fantastisk lege med god kunnskap, han lytter til meg og tar meg på alvor. Jeg vil anbefale denne legen på det sterkeste!

Kjempe bra lege!

Godt menneske og dyktig lege som bryr seg om pasientene sine. Skulle ønske det fantes flere leger som han :)

God lytter

Daniel lytter nøye til deg og nøler ikke med å henvise videre eller ta problemene dine seriøst. Jeg opplevde ham som litt fraværende til å begynne med, men det viste seg å være småtteri i væremåten hans, ikke personlighet. Jeg har hatt ham som lege i noen år, og kan si med sikkerhet at han bryr seg om pasientenes løp.

Telefonkøen på Nidaros er mindre å skryte av. Jeg tror den har blitt litt bedre, men jeg har opplevd å stå over en time i kø uten å nå frem flere ganger.

Hyggelig og tilgjengelig

Har bare god opplevelse med han som min fastlege. Er der sjeldent, men de få gangene får jeg raskt time, og får spurt om de tingene jeg lurer på. Har en generelt god tone med han. Har intrykk av at han kan sakene sine og er oppdatert på litteraturen.

Hyggelig og kunnskapsrik

Dr. Granstrøm har alltid tid til å lytte og svare på alle spørsmål da jeg gjerne tar opp flere «småting» som jeg føler er nødvendig å få svar på. Han er er aldri forhastet og tar tid til å lytte og forklare. Sitter ikke med nesa i skjermen mer enn høyst nødvendig. Opplever at han er interessert i meg som pasient.